w ,

Mistrzowie porno – czyja reklama zasłużyła na finał?

Mistrzowie porno - czyja reklama zasłużyła na finał?

O nietypowym konkursie na dyrektora kreatywnego serwisu Pornhub, dostarczającego treści pornograficzne, pisaliśmy już jakiś czas temu. Zaprojektować reklamę, która nie tylko będzie ciekawa, pełna podtekstów, ale również spełni wymóg publikacji w mediach, to wcale nie takie łatwe zadanie. Oto prace, które przetrwały zaciętą rywalizację.

Wśród finałowej piętnastki znalazły się w przeważającej mierze treściwe plakaty, jak również krótkie wideo. Wszystkie utrzymane są w granicach dobrego smaku, a pomysłowość większości z nich zasługuje na posadę dyrektora kreatywnego. Głosowanie trwa – my już oddaliśmy swój głos, czas na Was 🙂

Pornhub admonkey 1

Pornhub admonkey 2

Pornhub admonkey 3

Pornhub admonkey 4

Pornhub admonkey 5

Pornhub admoney 6

Pornhub admonkey 7

Pornhub admonkey 8

Pornhub admonkey 10

Pornhub admonkey 11

Pornhub admonkey 9

Pornhub admonkey 12

Pornhub admonkey 13

Kultowe reklamy: subservient chicken

Kultowe reklamy: Subservient Chicken

Zenithoptimedia group: zmiany w specjalistycznych działach newcast i performics

ZenithOptimedia Group: zmiany w specjalistycznych działach Newcast i Performics