Grayling Poland ogłosił rozpoczęcie współpracy z momondo – globalną, niezależną i darmową wyszukiwarką porównującą miliardy cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego marki momondo w Polsce, w tym relacje z mediami oraz wybranymi influencerami. Projekt realizowany jest w ramach działu konsumenckiego nadzorowanego przez Irę Czerniawską.
– Cieszymy się na współpracę z momondo. Prowadzenie komunikacji dla firm z sektora usług turystycznych to ciekawe wyzwanie, które niemal zawsze wymaga podjęcia licznych
i niestandardowych działań z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi oraz kanałów – podkreśla
Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego Grayling Poland. I dodaje: – Jestem przekonana,
że, dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu i know-how zdobytemu podczas pracy dla takich klientów jak Hilton i Chorwacka Wspólnota Turystyczna, będziemy w stanie z sukcesem wspierać markę momondo w dalszym dynamicznym rozwoju jej biznesu.
Marta Krywult, Marketing Manager momondo w Polsce, mówi: – Jako stosunkowo młoda marka
na polskim rynku poszukiwaliśmy wiarygodnego partnera, który z jednej strony pomoże nam zwiększyć rozpoznawalność brandu momondo, a z drugiej – pozwoli dotrzeć z informacjami dotyczącymi naszej unikalnej oferty, realizowanej wizji oraz wyznawanych wartości do szerokiego grona odbiorców. Myślę, że, biorąc pod uwagę międzynarodowe zaplecze agencji Grayling oraz lokalną ekspertyzę i kreatywne podejście, jakie jej konsultanci zademonstrowali w trakcie przetargu, Grayling Poland doskonale wpasowuje się w nasze potrzeby.
momondo.pl jest globalną, darmową i niezależną wyszukiwarką porównującą miliardy cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie. Firma, z siedzibą w Kopenhadze, działa na 35 rynkach, jest laureatem licznych nagród, a jej usługi polecane są m.in. przez CNN oraz takie tytuły jak: Frommer’s, The New York Times i The Daily Telegraph. Aplikacje momondo są dostępne za darmo na telefony z systemami operacyjnymi iOS i Android.
Momondo zrealizowało m.in. kampanię DNA Journey:
Grayling Poland to pierwsza agencja PR współpracująca z marką momondo na polskim rynku.