Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nagrody w konkursie Innovation  2017 już rozdane

24 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2017, w Studio Mińska 65 w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Witolda Ziobrowskiego, Wiceprezsa Grupy Neuca, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2017. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nagrody przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.  

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

  1. IDEA BANK za kampanię „Happy Miles” w podkategorii Model Biznesowy
  2. NIELSEN za zgłoszony projekt „Innowacja w pomiarze Multiscreen” w podkategorii Usługa

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE –  Kampanie komercyjne: 

  1. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Content
  2. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Design
  3. VML POLAND, THE PRODUCTION za kampanię „H&M Kultura fizyczna”  w podkategorii Event
  4. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii User Experience
  5. MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania komercyjne:

  1. ONETMARKETING SP. Z O.O. za „Aplikację mobilna Onet 4.0” w podkategorii Aplikacje
  2. GREY WORLDWIDE WARSZAWA SP. Z O.O. za „Dokumenty Ikea #poswojemu” w podkategorii Formaty Mediowe
  3. YOUNG & RUBICAM GROUP za „The Live Fish Pack” w podkategorii Formaty Mediowe
  4. MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Touchpoint
  5. GRUPA WIRTUALNA POLSKA za „Telewizja WP” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania społeczne

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Touchpoint

Inspiracja i odwaga  – to główne hasła jakie przychodzą mi do głowy i za to dziękuję wszystkim uczestnikom tegorocznego konkursu –  . – powiedział podczas gali rozdania nagród przewodniczący jury, Witold Ziobrowski, Wiceprezes Grupy Neuca – Prace były różne, różna była ich jakość, ja w każdej odnalazłem bardzo ciekawy „insight”. Każda próba zmiany istniejącej rzeczywistości i wyjścia z własnej strefy komfortu wymaga  dużo odwagi. Tylko ludzie odważni, skłonni do ryzyka i otwarci na innych, odnoszą sukces w  biznesie. Potrzebujemy więcej odważnych ludzi by nas inspirowali do rozwoju biznesu. – dodał w swojej wypowiedzi.

Podczas Gali Innovation została również wręczona nagroda w konkursie Young Creatives  w kategorii MEDIA, którą otrzymali: Joanna Lenart oraz Bartosz Brennek z agencji Zenith.

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja SAATCHI & SAATCHI IS, a najbardziej innowacyjnej agencji mediowej roku: MEDIACOM Warszawa. Wśród klientów aż cztery firmy otrzymały tytuł najbardziej innowacyjnych: Grupa Wirtualna Polska, Nielsen, Onet, oraz Idea Bank. Firmy te zajęły pierwsze miejsca w rankingach Innovation 2017. 

   

     

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania  innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

 

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply