w

NapoleonCat ułatwi marketerom zarządzanie Instagramem

Napoleoncat ułatwi marketerom zarządzanie instagramem

Prowadzenie komercyjnego profilu na Instagramie nie jest najprostsze – platforma pozwala na publikację treści tylko z telefonu komórkowego. NapoleonCat – pierwsza polska platforma do zarządzania marką w social media – wprowadza funkcjonalności, ułatwiające moderację oraz prowadzenie skutecznego dialogu z użytkownikami.

Jedna skrzynka dla kilku profili

Badania pokazały, że reklamy na Instagramie powodują znaczny wzrost współczynnika „ad to recall”. To jeden z powodów, dla których cieszy się on coraz większym zainteresowaniem wśród marketerów. Korzystanie z tej platformy nie jest jednak dla nich najwygodniejsze, szczególnie jeśli chodzi o moderowanie treści z poziomu aplikacji mobilnej. Moderacja jest możliwa jedynie z telefonu komórkowego, a nie desktopa, z którego większość z nas korzysta na co dzień w pracy.– mówi Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat.

Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, NapolonCat dodał do swojej platformy zintegrowaną skrzynkę odbiorczą dla wszystkich nowych treści z wielu profili i stron na Facebooku oraz Instagramie. Dzięki temu, kilku moderatorów w jednym miejscu ma dostęp do nowych komentarzy, postów i prywatnych wiadomości, co znacznie ułatwia ich pracę.

Prosty dialog z użytkownikiem – moduł „Engage”

Kolejną nowością, pozwalającą na prowadzenie skutecznego dialogu z użytkownikami Instagrama, angażowaniu ich i pozyskiwaniu nowych obserwujących, jest moduł „Engage”. Umożliwia on śledzenie na bieżąco treści publikowanych przez innych użytkowników, zawierających określone hashtagi lub oznaczonych w konkretnych lokalizacjach (np. w naszej restauracji czy sieci sklepów). Dzięki tej funkcjonalności można aktywnie komentować, dodawać polubienia tychże treści oraz autorów do profili przez nas obserwowanych.

Napoleoncat_engage

Duży potencjał marketingowy

Instagram niewątpliwie będzie przykuwał w najbliższym czasie uwagę reklamodawców. Marketerzy z utęsknieniem wyczekują także momentu, w którym możliwe stanie się umieszczanie aktywnych linków w treści postów. To zwiększyłoby możliwości konwersji z działań organicznych. W tej chwili jedynym, bowiem sposobem na przekierowanie ruchu z Instagrama na własną witrynę internetową jest umieszczenie linka w opisie własnego profilu, a następnie skłonienie użytkowników do jego odwiedzenia.

Jesteśmy ciekawi, jakie zmiany na tej platformie przyniesie rok 2016. Tymczasem zachęcamy do zwiększenia swojej aktywności na Instagramie, gdyż, jak się okazuje, Facebook umiejętnie zarządza jego rozwojem – komentuje Grzegorz Berezowski. Warto również już teraz sprawdzić w NapoleonCat możliwości w zakresie analityki profili własnych, konkurencyjnych oraz analityki hashtagów, które są jednym z kluczowych elementów komunikacji na Instagramie – dodaje.

[podobne_instagram]

Marcin żukowski

Marcin Żukowski: „bycie dla bycia” w social media nie ma sensu [wywiad]

Aplikacje sportowe – tylko instalujemy, czy faktycznie korzystamy?

Aplikacje sportowe – tylko instalujemy, czy faktycznie korzystamy?