in

Netflix&Chill’d – nowy smak Ben&Jerry’s podkręci serialowe doznania

Lody netflix

Premiery seriali są codziennie, ale w tym roku 14 lutego miała miejsce wyjątkowa premiera lodów Netflix & Chill’d – Ben&Jerry’s o smaku Netfliksa.

Tym samym potwierdziły się wcześniejsze doniesienia, że Ben&Jerry’s wprowadza lody do ponad 20 różnych krajów. Również do Polski, co dzieje się po raz pierwszym w historii marki.

Wciągający jak odcinki ulubionego serialu jest także smak, który powstał we współpracy obu marek. Netflix&Chilll’d Peanut Butter Ice Cream with Sweet & Salty Pretzel Swirls & Fudge Brownies to połączenie bestsellerowych smaków Ben&Jerry’s: pysznego masła orzechowego, słodko-słonych precli i czekoladowego pokruszonego, brownie.

Co więcej, to nie jest edycja limitowana i trafi do stałej sprzedaży. Najpierw Netflix&Chilll’d będzie można kupić w hipermarketach Carrefour w całej Polsce. W Warszawie i okolicach będzie je także można zamówić online w trakcie śledzenia losów bohaterów “Domu z papieru” “Sex Education”, “Crown” czy „Orange is the new black”, czyli produkcji którymi lody były już promowane. Umożliwią to sklep internetowy Frisco.pl albo dostawy UberEats. Od kwietnia będą dostępne w sprzedaży stacjonarnej w całej Polsce.

Ulubione lody i ulubiony serial w przypadku Ben&Jerry’s i Netfliksa, to także wyjątkowe połączenie jeśli chodzi o przekaz do milionów fanów na całym świecie. Oprócz emocji filmowych i oryginalnych smaków, marki angażują się w działania dotyczące ważnych dla współczesnego świata spraw. Zarówno lody Ben&Jerry’s i produkcje Netfliksa tworzone są, by propagować tolerancję, ciekawość świata i wzajemne wspieranie drugiej osoby.

Uwielbiamy to, że Netflix tak samo jak my jest zaangażowany w integrację, różnorodność, innowacyjność i dostarczanie swoim fanom radości – mówi Martyna Kaczmarek Brand Manager CEE marki Ben & Jerry’s. – Właśnie dlatego postanowiliśmy połączyć siły i zaskoczyć fanów podwójną dawką emocji. Dla Ben&Jerry’s to także kontynuacja dłuższej historii tworzenia smaków w partnerstwie z cenionymi ludźmi i organizacjami. W 2009 roku przemianowaliśmy „Chubby Hubby” czyli „Pulchny mąż” na „Hubby Hubby”, aby uczcić legalizację małżeństw jednopłciowych w Vermont. W 2015, walcząc o zatrzymanie zmian klimatycznych powstał smak: Save Our Swirled. Równość społeczna, zmiany klimatyczne, a także sprawiedliwy handel to ważne dla nas wartości – podkreśla.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mailing

E-mail marketing – oczekiwania vs rzeczywistość

Marketing sensoryczny

Marketing zapachowy w placówkach opieki zdrowotnej