w

Nielsen ONE rozpoczyna globalne działania w Danii

Nielsen one

Wiodący na świecie dostawca danych i analiz dotyczących oglądalności, Nielsen, wprowadza swoją innowacyjną platformę Nielsen ONE na rynki globalne, z inauguracją w Danii. Ta inicjatywa ma na celu zapewnienie spójnych i wszechstronnych danych dotyczących oglądalności poprzez różne platformy i kanały. Plan wdrożenia i funkcje będą dostosowane do specyfiki danego rynku.

Nielsen ONE stanowi narzędzie umożliwiające wydawcom i platformom mediowym precyzyjne zrozumienie, jakie treści są oglądane przez różne segmenty odbiorców. Dla reklamodawców, platforma oferuje efektywną strategię planowania, optymalizacji i ewaluacji kampanii reklamowych. Skupiając się na agregacji danych z różnorodnych kanałów, Nielsen ONE dostarczy kluczowe informacje, które wpłyną na strategie tworzenia treści, planowanie medialne oraz negocjacje dotyczące dystrybucji.

Uruchomienie Nielsen ONE Content and Ads na całym świecie pomoże nam tworzyć lepszą przyszłość mediów i jest prawdziwą transformacją w kierunku osiągnięcia deduplikowanych cross-mediowych pomiarów”, mówi Deirdre Thomas, Chief Product Officer, Nielsen Audience Measurement. „Uruchomienie Nielsen ONE Content w Danii jest ważnym punktem zwrotnym dla branży i przyszłości pomiaru odbiorców na różnych platformach i urządzeniach w celu zapewnienia deduplikowanych danych. Dania zawsze była dla nas pionierskim rynkiem, jeśli chodzi o pomiar oglądalności, a uruchomienie Nielsen ONE jest tego kolejnym dowodem.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowa edycja programu #youthempowered. Młodzi polacy stawiają na kompetencje miękkie

Nowa edycja programu #YouthEmpowered. Młodzi Polacy stawiają na kompetencje miękkie

Wavemaker mysfl

Wavemaker x L’Oreal. Kampania launchowa nowego zapachu YSL