L’Oreal Polska, wraz z agencją Wavemaker, wypuścili na rynek nową kampanię reklamową związaną z wprowadzeniem najnowszego produktu od Yves Saint Laurent – zapachu dla mężczyzn o nazwie MYSLF. Kampania obejmuje szeroką gamę kanałów, takich jak telewizja, digital i OOH, i potrwa do listopada.
Kampania skierowana jest do pewnych siebie, młodych mężczyzn, z podziałem na trzy główne grupy celowe: First Timers (GEN Z), Switchers (20-35 lat) i Gifters (24-50 lat).
Wykorzystano niestandardowe formaty reklamowe, w tym oferty od [m]Spark In-image Stripe oraz elementy Augmented Reality. Materiały reklamowe są dostosowywane dynamicznie i precyzyjnie docierają do użytkowników.
W telewizyjnym spocie reklamowym występuje Austin Butler, jeden z najbardziej utalentowanych aktorów młodego pokolenia, który od niedawna jest globalnym ambasadorem Yves Saint Laurent Beauty. Z kolei reżyserka spotu – Julia Ducournau – jest laureatką Złotej Palmy za film „Titane” i jedną z najbardziej obiecujących reżyserek swojego pokolenia, znaną ze swoich obrazów. Nagrany z odważną estetyką, emanującą wizualnymi kodami luksusu i piękna, film opowiada emocjonalną historię, w której Austin Butler wciela się we wszystkie osobowości, które go tworzą. Uchwycony różnymi stylami kamery, tempo faluje, tworząc narrację, która rozwija się w rytmie „odkrywania siebie”.
Strategię kampanii przygotowała agencja mediowa Wavemaker. Za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby kampanii odpowiada agencja Kamikaze. W projekcie biorą też udział agencje: Enyo PR/Influencer Marketing, Endorfina (Event) i 09STD & Michel Hops – projekt AR.