w

Nogami w górę, głową w dół – poznaj świat bohaterów najnowszej kampanii Red Bull MOBILE

Red bull mobile
Red Bull MOBILE

Widok ludzi wpatrzonych w ekrany smartfonów dziś już nikogo nie dziwi. Ale w Red Bull MOBILE jest zupełnie inaczej. Bohaterowie nowej wizerunkowej kampanii marki lewitują do góry nogami. W świecie tej marki, każdy może mieć własny mikrokosmos – przekonują pomysłodawcy kampanii z agencji 180heartbeats +JUNG v MATT.

Nawet na spacerze z psem czy w kolejce do foodtracka. Pięć kolorowych, nieszablonowych postaci i filmów tej kampanii ma pokazać potencjalnym klientom, że mimo szarej zimy, Red Bull MOBILE nie jest typowym operatorem komórkowym. Również hasło kampanii ich do tego zachęca: Sieć, która obróci Twoim światem.

Wszyscy bohaterowie – w przeciwieństwie do otaczającej ich rzeczywistości – unoszą się do góry nogami nad ziemią. – Koncept jest wynikową dwóch światów, które łączy w sobie Red Bull MOBILE – mówi Tomasz Bujok, cretive director 180heartbeats +JUNG v MATT. Przenika się tu więc nieszablonowy brak ograniczeń mobilnych z autentyczną dawką energii ze świata Red Bulla – wyjaśnia.

Red bull mobile
Red bull mobile

Działania są prowadzona w Internecie i potrwają do końca marca. W ramach zrealizowano 5 filmów, wyreżyserowanych przez Filipa Załuskę oraz kreacji z wykorzystaniem zdjęć wykonanych przez Olę Walków. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny F25.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Outreach marketing

Outreach marketing, czyli jak dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez osoby powiązane z daną branżą

Walentynki

Na walentynki nazwij karalucha imieniem swojego ex (lub swojej ex)