Widok ludzi wpatrzonych w ekrany smartfonów dziś już nikogo nie dziwi. Ale w Red Bull MOBILE jest zupełnie inaczej. Bohaterowie nowej wizerunkowej kampanii marki lewitują do góry nogami. W świecie tej marki, każdy może mieć własny mikrokosmos – przekonują pomysłodawcy kampanii z agencji 180heartbeats +JUNG v MATT.
Nawet na spacerze z psem czy w kolejce do foodtracka. Pięć kolorowych, nieszablonowych postaci i filmów tej kampanii ma pokazać potencjalnym klientom, że mimo szarej zimy, Red Bull MOBILE nie jest typowym operatorem komórkowym. Również hasło kampanii ich do tego zachęca: Sieć, która obróci Twoim światem.
Wszyscy bohaterowie – w przeciwieństwie do otaczającej ich rzeczywistości – unoszą się do góry nogami nad ziemią. – Koncept jest wynikową dwóch światów, które łączy w sobie Red Bull MOBILE – mówi Tomasz Bujok, cretive director 180heartbeats +JUNG v MATT. Przenika się tu więc nieszablonowy brak ograniczeń mobilnych z autentyczną dawką energii ze świata Red Bulla – wyjaśnia.
Działania są prowadzona w Internecie i potrwają do końca marca. W ramach zrealizowano 5 filmów, wyreżyserowanych przez Filipa Załuskę oraz kreacji z wykorzystaniem zdjęć wykonanych przez Olę Walków. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny F25.