w ,

Sotrender Ads: porównywanie wyników reklam z social media na tle branży już dostępne

Sotrender Ads, który przez 4 miesiące był dostępny dla marketerów w wersji beta, staje się w pełni funkcjonalnym produktem.

Wersja beta została entuzjastycznie przyjęta przez marketerów, którzy potrzebują szybkiego dostępu do kluczowych danych o wynikach działań reklamowych prowadzonych w ekosystemie Facebooka. Na decyzję o zakończeniu fazy beta wpłynęło również ukończenie prac od strony technicznej.

Przeprowadziliśmy wszystkie niezbędne testy bezpieczeństwa oraz wydajności aplikacji. W związku z tym mamy pewność, że jest ona w pełni stabilna i gotowa do komercyjnego użytku, komentuje Rafał Biłyj, CTO w Sotrenderze.

Od premiery w październiku, Sotrender Ads przetestowało już ponad 250 marketerów. W gronie kilkudziesięciu klientów, którzy już teraz aktywnie korzystają z aplikacji, znajdują się zarówno agencje, jak i marki, m.in. KROSS, Polpharma, PEPCO czy Miasto Wrocław.

Nowy moduł do porównywania działania reklamowych z social media na tle branży

Już dziś w Sotrender Ads dostępny jest kolejny moduł – Porównanie z konkurencją. Jest to rozwiązanie unikatowe, ponieważ marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość, by analizować i porównywać swoje wyniki reklamowe w social media na tle branży. 

Sotrender ads

Obecnie, porównywanie wyników z konkurencją jest możliwe w ramach 10 kategorii (m.in. Usługi lokalne, Zakupy i Handel, Żywność i Napoje) pod kątem 4 wskaźników:

  • średniego CPC i średniego CPM,
  • liczby kliknięć w reklamy oraz liczby wyświetleń.  

Wyniki przedstawione są za pomocą unikalnych score’ów. W ten sposób marketerzy mogą się szybko dowiedzieć, czy, pod kątem danego wskaźnika, wyniki ich kampanii są lepsze czy gorsze od konkurencji, bez konieczności poznania dokładnych wyników. 

Funkcja Porównanie z konkurencją jest obecnie dostępna w fazie beta. Moduł ten będzie rozbudowywany w ciągu najbliższych tygodni, m.in. o możliwość tworzenia porównań ze względu na poszczególne cele kampanii reklamowych.

Jak ostatnie zmiany w aplikacji podsumowuje Jan Zając, CEO Sotrendera?

Zawsze dążyliśmy do tego, żeby nasze kompetencje analityczne i algorytmy sztucznej inteligencji mogły pomagać firmom w optymalnym wykorzystaniu social media. Jestem dumny z produktu, który stworzyliśmy. Obecnie, w jednej aplikacji można analizować zarówno działania płatne, jak i organiczne. Ułatwiamy marketerom raportowanie ich wyników, a także udostępniamy dane i porównania, które wcześniej były niedostępne. Dzięki temu mogą podejmować lepsze decyzje oraz mają więcej czasu na inne zadania.

Nowy cennik – odzwierciedlenie rozbudowanej aplikacji

W związku z rozwojem aplikacji oraz nowymi funkcjami, zmianie ulega również cennik w Sotrenderze. Będzie on teraz lepiej dostosowany do potrzeb Klientów, ale i oferowanych w narzędziu funkcji.

Niższa będzie również bariera wejścia – wprowadzono nowy plan Freelancer, skierowany do marketerów, którzy chcą rozpocząć korzystanie z aplikacji, jednak nie zarządzają jeszcze wieloma profilami. 


  1. Kampania edukacyjna Lidl i WWF
  2. Rośnie popularność webinarów. Ponad 24 miliony uczestników na polskiej platformie na całym świecie tylko w 2021 roku – podsumowanie ClickMeeting 
  3. Yope przeznacza 1% obrotu na działania proekologiczne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Walentynki

Na walentynki nazwij karalucha imieniem swojego ex (lub swojej ex)

Ingluencer marketing

Gdzie są wszyscy zakochani? Okazuje się, że przed ekranami swoich telefonów