w

Sotrender Ads: porównywanie wyników reklam z social media na tle branży już dostępne

Sotrender ads
Sotrender Ads

Sotrender Ads, który przez 4 miesiące był dostępny dla marketerów w wersji beta, staje się w pełni funkcjonalnym produktem.

Wersja beta została entuzjastycznie przyjęta przez marketerów, którzy potrzebują szybkiego dostępu do kluczowych danych o wynikach działań reklamowych prowadzonych w ekosystemie Facebooka. Na decyzję o zakończeniu fazy beta wpłynęło również ukończenie prac od strony technicznej.

Przeprowadziliśmy wszystkie niezbędne testy bezpieczeństwa oraz wydajności aplikacji. W związku z tym mamy pewność, że jest ona w pełni stabilna i gotowa do komercyjnego użytku, komentuje Rafał Biłyj, CTO w Sotrenderze.

Od premiery w październiku, Sotrender Ads przetestowało już ponad 250 marketerów. W gronie kilkudziesięciu klientów, którzy już teraz aktywnie korzystają z aplikacji, znajdują się zarówno agencje, jak i marki, m.in. KROSS, Polpharma, PEPCO czy Miasto Wrocław.

Nowy moduł do porównywania działania reklamowych z social media na tle branży

Już dziś w Sotrender Ads dostępny jest kolejny moduł – Porównanie z konkurencją. Jest to rozwiązanie unikatowe, ponieważ marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość, by analizować i porównywać swoje wyniki reklamowe w social media na tle branży. 

Sotrender ads

Obecnie, porównywanie wyników z konkurencją jest możliwe w ramach 10 kategorii (m.in. Usługi lokalne, Zakupy i Handel, Żywność i Napoje) pod kątem 4 wskaźników:

  • średniego CPC i średniego CPM,
  • liczby kliknięć w reklamy oraz liczby wyświetleń.  

Wyniki przedstawione są za pomocą unikalnych score’ów. W ten sposób marketerzy mogą się szybko dowiedzieć, czy, pod kątem danego wskaźnika, wyniki ich kampanii są lepsze czy gorsze od konkurencji, bez konieczności poznania dokładnych wyników. 

Funkcja Porównanie z konkurencją jest obecnie dostępna w fazie beta. Moduł ten będzie rozbudowywany w ciągu najbliższych tygodni, m.in. o możliwość tworzenia porównań ze względu na poszczególne cele kampanii reklamowych.

Jak ostatnie zmiany w aplikacji podsumowuje Jan Zając, CEO Sotrendera?

Zawsze dążyliśmy do tego, żeby nasze kompetencje analityczne i algorytmy sztucznej inteligencji mogły pomagać firmom w optymalnym wykorzystaniu social media. Jestem dumny z produktu, który stworzyliśmy. Obecnie, w jednej aplikacji można analizować zarówno działania płatne, jak i organiczne. Ułatwiamy marketerom raportowanie ich wyników, a także udostępniamy dane i porównania, które wcześniej były niedostępne. Dzięki temu mogą podejmować lepsze decyzje oraz mają więcej czasu na inne zadania.

Nowy cennik – odzwierciedlenie rozbudowanej aplikacji

W związku z rozwojem aplikacji oraz nowymi funkcjami, zmianie ulega również cennik w Sotrenderze. Będzie on teraz lepiej dostosowany do potrzeb Klientów, ale i oferowanych w narzędziu funkcji.

Niższa będzie również bariera wejścia – wprowadzono nowy plan Freelancer, skierowany do marketerów, którzy chcą rozpocząć korzystanie z aplikacji, jednak nie zarządzają jeszcze wieloma profilami. 


  1. Kampania edukacyjna Lidl i WWF
  2. Rośnie popularność webinarów. Ponad 24 miliony uczestników na polskiej platformie na całym świecie tylko w 2021 roku – podsumowanie ClickMeeting 
  3. Yope przeznacza 1% obrotu na działania proekologiczne

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Walentynki

    Na walentynki nazwij karalucha imieniem swojego ex (lub swojej ex)

    Ingluencer marketing

    Gdzie są wszyscy zakochani? Okazuje się, że przed ekranami swoich telefonów