Sotrender Ads, który przez 4 miesiące był dostępny dla marketerów w wersji beta, staje się w pełni funkcjonalnym produktem.
Wersja beta została entuzjastycznie przyjęta przez marketerów, którzy potrzebują szybkiego dostępu do kluczowych danych o wynikach działań reklamowych prowadzonych w ekosystemie Facebooka. Na decyzję o zakończeniu fazy beta wpłynęło również ukończenie prac od strony technicznej.
Przeprowadziliśmy wszystkie niezbędne testy bezpieczeństwa oraz wydajności aplikacji. W związku z tym mamy pewność, że jest ona w pełni stabilna i gotowa do komercyjnego użytku, komentuje Rafał Biłyj, CTO w Sotrenderze.
Od premiery w październiku, Sotrender Ads przetestowało już ponad 250 marketerów. W gronie kilkudziesięciu klientów, którzy już teraz aktywnie korzystają z aplikacji, znajdują się zarówno agencje, jak i marki, m.in. KROSS, Polpharma, PEPCO czy Miasto Wrocław.
Spis treści
Nowy moduł do porównywania działania reklamowych z social media na tle branży
Już dziś w Sotrender Ads dostępny jest kolejny moduł – Porównanie z konkurencją. Jest to rozwiązanie unikatowe, ponieważ marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość, by analizować i porównywać swoje wyniki reklamowe w social media na tle branży.
Obecnie, porównywanie wyników z konkurencją jest możliwe w ramach 10 kategorii (m.in. Usługi lokalne, Zakupy i Handel, Żywność i Napoje) pod kątem 4 wskaźników:
- średniego CPC i średniego CPM,
- liczby kliknięć w reklamy oraz liczby wyświetleń.
Wyniki przedstawione są za pomocą unikalnych score’ów. W ten sposób marketerzy mogą się szybko dowiedzieć, czy, pod kątem danego wskaźnika, wyniki ich kampanii są lepsze czy gorsze od konkurencji, bez konieczności poznania dokładnych wyników.
Funkcja Porównanie z konkurencją jest obecnie dostępna w fazie beta. Moduł ten będzie rozbudowywany w ciągu najbliższych tygodni, m.in. o możliwość tworzenia porównań ze względu na poszczególne cele kampanii reklamowych.
Jak ostatnie zmiany w aplikacji podsumowuje Jan Zając, CEO Sotrendera?
Zawsze dążyliśmy do tego, żeby nasze kompetencje analityczne i algorytmy sztucznej inteligencji mogły pomagać firmom w optymalnym wykorzystaniu social media. Jestem dumny z produktu, który stworzyliśmy. Obecnie, w jednej aplikacji można analizować zarówno działania płatne, jak i organiczne. Ułatwiamy marketerom raportowanie ich wyników, a także udostępniamy dane i porównania, które wcześniej były niedostępne. Dzięki temu mogą podejmować lepsze decyzje oraz mają więcej czasu na inne zadania.
Nowy cennik – odzwierciedlenie rozbudowanej aplikacji
W związku z rozwojem aplikacji oraz nowymi funkcjami, zmianie ulega również cennik w Sotrenderze. Będzie on teraz lepiej dostosowany do potrzeb Klientów, ale i oferowanych w narzędziu funkcji.
Niższa będzie również bariera wejścia – wprowadzono nowy plan Freelancer, skierowany do marketerów, którzy chcą rozpocząć korzystanie z aplikacji, jednak nie zarządzają jeszcze wieloma profilami.
Jeden komentarz
Dodaj odpowiedź