w

Nowa kampania Rankomat.pl z okazji 15-lecia

Rankomatpl

Rankomat.pl świętuje 15 lat działalności z dużym rozmachem. Tej wyjątkowej okazji towarzyszy kampania reklamowa z telewizyjnym spotem, w którym pojawia się znany z telewizji Hubert Urbański, pełniący rolę ambasadora marki.

Choć pierwotnie Rankomat.pl kojarzony był głównie z usługami ubezpieczeniowymi, obecnie firma ewoluowała w kierunku wszechstronnej porównywarki internetowej.

Kampania przedstawia historię Ani, zmagającej się z wyborem spośród mnogości ofert finansowych i ubezpieczeniowych. Dzięki Rankomat.pl, konsumenci mają dostęp do rzetelnych analiz ofert z sześciu linii ubezpieczeniowych oraz trzech linii finansowych. To 15 lat na rynku daje pewność, że ich porady są precyzyjne i dokładne.

Dawid Pożoga, CMO Rankomat.pl, podkreśla, że marka stale dostosowuje swoją ofertę do potrzeb rynku. Szybkość i wygoda, jaką oferuje Rankomat.pl, sprawia, że konsumenci oszczędzają czas i pieniądze. Nowa kampania pokazuje, jak łatwo można znaleźć odpowiednią ofertę dzięki ich platformie. Dodatkowo Rankomat.pl zaplanował różnorodne aktywności online, w tym na swoim kanale YouTube oraz mediach społecznościowych.

Za koncepcję, strategię oraz obsługę kampanii odpowiadała agencja Przestrzeń. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był Wavemaker, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Szut Szut.


  1. Top 6 polskich kultowych reklam
  2. Top trendy w reklamie wideo na 2023 rok
  3. Top 10 reklam Levis’a

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wyjaw swoje grzeszki kampania reklamowa

Kampania Grześki Wyjaw szkolne Grzeszki