Dobrekonopie.pl przeprowadzają rebranding popularnych olejków CBD i CBG. Ekstrakty dostępne są już w nowej szacie graficznej i pod nową nazwą, jako Cannabis Originals.
Dotychczas DobreKonopie.pl (marka spółki General Hemp Marketing) oferowały ekstrakty z kwiatów konopi siewnych pod nazwą Cannabis Sativa. Firma postanowiła ją zmienić. Nowa nazwa – Cannabis Originals, jest unikalną, autorską, zarejestrowaną nazwą olejków CBD i CBG produkowanych przez spółkę. Dodatkowo zmianie uległy nazwy linii olejków – Expert BIO, zastąpiona została nową – PRO Classic, a Expert CO2 nazywa się RAW. Pojawiła się też nowa linia CBD Spectrum, która, podobnie jak lina RAW, zawiera pełne spektrum związków naturalnie występujących w konopiach, ale oczyszczone z wosków i występujące w wysokich stężeniach. Do tej lini zostały przyporządkowane również ekstrakty CBG. Linia CBD Spectrum charakteryzuje się płynną konsystencją produktu o wysokich stężeniach (20 i 35%), a ekstrakty konfekcjonowane są w buteleczki z kroplomierzem, co podnosi komfort użytkowania.
– Wprowadzone zmiany porządkują linie produktów w naszym sklepie i przygotowują grunt pod dalsze działania. Planujemy wprowadzenie kolejnych produktów, ekstraktów CBD i CBG – mówi Ewa Melania Gryt, założycielka firmy.
Olejek CBD to ekstrakt z kwiatostanów konopi siewnych, który pomaga przy schorzeniach neurologicznych i autoimmunologicznych, ma działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne. Może być stosowany profilaktycznie dla wzmocnienia układu odpornościowego.
Olejek CBG to ekstrakt z kwiatostanów konopi siewnych (Cannabis sativa L.), powstaje z myślą o osobach z takimi problemami zdrowotnymi jak stany zapalne jelit, zapalenia stawów, choroby kości, jaskra, bóle neuropatyczne, poczucie lęku czy depresja. Jego działanie jest synergiczne, dlatego w ekstrakcie są również inne naturalnie występujące kannabinoidy, fitokannabinoidy, flawonoidy i terpeny, które wzmacniają jego dobroczynne właściwości.
DobreKonopie.pl to jeden z prekursorów wyrobów z konopi siewnych (inaczej: włóknistych / przemysłowych) w Polsce. Od 2001 roku prowadzi badania tej rośliny, obecnie produkuje z niej dziesiątki różnorodnych artykułów – suplementów i wyrobów żywnościowych. Marka prowadzi też kampanię edukacją, której celem jest przywrócenie konopiom dobrej opinii w polskim społeczeństwie.