w

Patrycja Zaborek-Szczerba Account Managerką w Walk PR 

Patrycja Zaborek-Szczerba jest odpowiedzialna za doradztwo na rzecz klientów Walk PR w tematach związanych z ESG i raportowaniem niefinansowym. Patrycja ma ponad 10-letnie doświadczenie w komunikacji PR i CSR.

Z Walk PR związana od listopada 2020 roku, wcześniej pracowała m.in. dla Fundacji PGE i Banku Millennium.  

Ekologia, zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność biznesu to obszary, w których nasi klienci coraz częściej szukają profesjonalnego doradztwa. Przyczynia się do tego rosnąca świadomość Polaków i oczekiwanie, że korporacje wpiszą odpowiedzialność za wpływ, jaki wywierają na społeczeństwo i środowisko w strategię swoich działań. Jako członek United Nations Global Compact świetnie rozumiemy to wyzwanie i współpracujemy z naszymi klientami, by odpowiadać na nie, zarówno na strategicznym, jak i operacyjnym poziomie mówi Agnieszka Bacińska, prezeska zarządu Walk PR. 

Patrycja Zaborek-Szczerba specjalizuje się w doradztwie z obszaru ESG, a także raportowaniu niefinansowym i projektowaniu programów wolontariatu pracowniczego, m.in. dla firm z sektora FMCG i finansowego. Koordynowała także szereg kampanii employer brandingowych oraz projektów dobroczynnych. Ukończyła podyplomowe studia „CSR – strategia odpowiedzialnego biznesu” na Akademii Leona Koźmińskiego oraz „Nowoczesne technologie webowe i mobilne” w Wyższej Szkole Bankowości w Poznaniu. 

Uokik poradnik dla odbiorcow social mediow

UOKiK publikuje instaporadnik dla „konsumentów social mediów”

Brand purpose

Każda marka powinna mieć swoje „dlaczego”, czyli kilka słów o brand purpose