Radek Dudzic po sześciu latach wraca do Leo Burnett i będzie pełnił funkcję Creative Group Head w zespole obsługującym Orange. Jego zadaniem będzie tworzenie nowoczesnej komunikacji i doświadczeń z marką Orange na całej ścieżce konsumenta.
Radek ostatnio związany był z agencją Plej, w której pełnił rolę Creative Group Heada opowiadającego za digitalową obsługę marki Play. Wcześniej współpracował m.in. z Scholz & Friends Warszawa, JWT Warszawa, OS3 i Isobar. W firmach tych pełnił funkcje od Copywritera do Dyrektora Kreatywnego. W latach 2013 – 2016 związany z Leo Burnett, w której był Senior Copywriterem. Był Jurorem w konkursach KTR i Papaya Young Creators, Mentorem konkursu Mam Pomysł na Sartup, a także Wykładowcą w Szkole Mistrzów Reklamy.
W trakcie dotychczasowej kariery obsługiwał między innymi marki Orange, T-mobile, Virgin Mobile, Mercedes-Benz, Tchibo, Rossmann, P&G, McDonald’s, Samsung. Jest laureatem polskich i międzynarodowych konkursów branżowych.
„Cieszę się, że Radek wraca do nas bogatszy o doświadczenie i wiedzę, które umożliwią prowadzonemu przez niego zespołowi, realizację kreatywnych i biznesowych wyzwań zarówno klientów, jak i agencji.” – powiedział Maciej Porębski, Executive Creative Director Leo Burnett Warszawa.
- Michał Sosiński i Mateusz Gaca w zespole kreacji McCANN
- Błażej Balcerzyk pokieruje agencją Abanana należącą do Grupy Eura7
- Mathieu Deloly Dyrektorem Generalnym CEE w TIER Mobility
- Jacek Amsterdamski nowym szefem serwisu WP Wiadomości