Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Paweł Bielak dołącza do Neon Shake

Do Neon Shake Advertising dołączył Paweł Bielak. Na stanowisku Account Managera odpowiada za obsługę kluczowych projektów agencji oraz działania związane z influencer marketingiem.

Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększyła zespół. Do grona ekspertów firmy dołączył Paweł Bielak, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie i marketingu, w tym branży FMCG. Współpracował z takimi markami jak Tesco czy Tymbark, a także firmami Maspex czy Pernod Ricard. Jako manager prowadził nagradzane kampanie.

czytaj:   Badanie dotyczące zdrowia i jakości życia branży social media, PR i SEO

Na stanowisku Account Managera w Neon Shake Advertising odpowiada za kompleksowe prowadzenie dużych projektów polskich i zagranicznych, między innymi dla Decathlonu,Oranżady Hellena, Takto Finanse czy Generali. Zajmuje się również działaniami związanymi z influencer marketingiem.

Paweł Bielak przez wiele lat pracował w Lemon Sky JWT jako Account Manager i Account Director. Wcześniej zajmował stanowisko Marketing Directora w firmie Rawlplug S.A., a także Influencer Marketing Managera w agencji reklamowej CzART.

czytaj:   Wojciech Głowacki awansuje na stanowisko Vice President of Sales w RTB House

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. Ponad 20-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Decathlon, Generali, Western Union, Work Service, Oranżada Hellena, Echo Investment, Europejski Fundusz Leasingowy czy fiński potentat mleczarski Valio.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *