w

Perfumerie Douglas z kampanią influencerską

Influencer maketing douglas

Perfumerie Douglas ruszyły z aktywacją digitalową, promującą rytuały pielęgnacyjne dla ciała i duszy.  W ramach akcji o swoich tajemnicach pielęgnacji i holistycznym dbaniu o siebie opowiedzą cztery kobiety o wyrazistych osobowościach – blogerka urodowa Agata Herbut, dziennikarka sportowa Karolina Szostak, modelka i tancerka  Agata Biernat oraz joginka Karolina Erdmann.

Serii krótkich wywiadów o życiu i pasji towarzyszy prezentacja ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych znanych marek: Rituals, Shangpree, Sensai, Shiseido, które teraz w ramach specjalnej oferty promocyjnej dostępne są w perfumeriach Douglas i na douglas.pl. Koncepcję kreatywną wypracował Dział Marketingu Douglas wspólnie z agencją Havas Media, która odpowiada też za produkcję i komunikację akcji w mediach płatnych – na Facebooku, Instagramie oraz IGTV. Za produkcję odpowiada Bulletproof, a video i montaż HolaHola Film. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Amazon jeff bezos

200 miliardów USD w kieszeni. Taki rekord ustanowił właśnie Jeff Bezos

Dziadek do orzechow

Grzegorz Kłusek w Dziadku do orzechów