w

Publicis z Sercem i Rozumem. Pierwsza kampania w nowym roku

Publicis z sercem i rozumem. Pierwsza kampania w nowym roku

Warszawa, 10 stycznia 2013 r. – Serce robi włam, Rozum pierze pieniądze, a policja zbiera na lśniące bransoletki dla rzezimieszków. Każdy ma swój pomysł na oszczędzanie, a Orange podpowiada kolejnych 100 sposobów! W telewizji, prasie, radiu, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej rusza właśnie pierwsza w tym roku kampania reklamowa Serca i Rozumu.

Youtube. Com
Youtube. Com

Najnowsza kampania z parą sympatycznych bohaterów i błyskotliwymi dialogami informuje o poświątecznej wyprzedaży i promocji, która pozwala zaoszczędzić nawet 498 złotych. Od teraz każdy, kto zdecyduje się na zamówienie Neostrady lub FunPacka HD otrzyma za 1zł tablet FunTab 7.0 o wartości 499 zł. Promocja wzorowana na poświątecznych wyprzedażach trwa do 31 marca lub do wyczerpania zapasów.

„Tym razem komunikatowi marketingowemu „100 sposobów na oszczędzanie w Orange” nadaliśmy brawurową formę dramatu kryminalno-penitencjarnego. Film składa się z trzech pełnych napięcia części – w pierwszej bohaterowie przeżywają tragedię, w drugiej koszmar, a w trzeciej jedno i drugie. Oprócz głównych protagonistów w filmie występują: Dobry Policjant, w tej roli Marian Dziędziel, i Zły Policjant, w tej roli … Marian Dziędziel.” – powiedział Paweł Merecz, Dyrektor Kreatywny agencji Publicis.

Spot telewizyjny wyemitują wszystkie ogólnopolskie stacje telewizyjne, uzupełnione bogatym pakietem kanałów tematycznych. Dialog popularnych bohaterów usłyszymy też w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych, a ogłoszenia prasowe obejrzeć będziemy mogli w szerokiej gamie dzienników, tygodników oraz miesięczników. Kampania obejmie również swoim zasięgiem dwie największe sieci kinowe, jak również nośniki reklamy zewnętrznej i wewnętrznej.


Źródło: mat. pras.

Robert stalmach w zarządzie netsprint

Robert Stalmach w zarządzie NetSprint

Dla trudnych dzieci

Dla trudnych dzieci