w

Wymówki Serca i Rozumu w nowej kampanii Publicis dla Orange

Serce i Rozum pędzą na złamanie karku, by skorzystać z promocyjnej oferty Orange, ściągając na siebie uwagę drogówki. Rozpoczynająca się dziś kampania autorstwa agencji Publicis zachęca do zakupu Neostrady z telewizją lub FunPacka. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i radiu.

Serce i Rozum dobrze wiedzą, a mysz im to wybaczy, że kto pierwszy ten lepszy. Gnają więc ile sił w mysich nogach, by zdążyć odebrać super prezent za złotówkę dodawany do Neostrady z telewizją lub FunPacka, ponieważ taka okazja może się już nie powtórzyć! – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

O tym, jaką wymówkę dla drogówki przygotowała para sympatycznych bohaterów dowiedzą się m.in. widzowie kanałów należących do TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia reklamy usłyszymy m.in. na antenie rozgłośni: RMF i Zet.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Postprodukcją zajął się Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest: MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Excellence” w 2013 r.

Źródło: mat.pras.

Marilyn monroe wskrzeszona w reklamach dior i chanel

Marilyn Monroe wskrzeszona w reklamach Dior i Chanel

Prestiżowy serwis bph od engine

Prestiżowy serwis BPH od Engine