w

Serce i Rozum przyspieszają w nowej kampanii Publicis dla Orange

Serce i rozum przyspieszają w nowej kampanii publicis dla orange

To musi być coś z czasem. Serce i Rozum wyraźnie żyją szybciej od współlokatorów. Nowa kampania autorstwa agencji Publicis z popularnymi bohaterami w intrygujący sposób promuje superszybką Neostradę Fiber dostępną teraz w atrakcyjnej cenie. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i Internecie.

Od teraz w Orange z Neostradą Fiber do 80 Mb/s można śmigać po Internecie za jedyne 69zł miesięcznie. Nowa oferta powoduje zawroty głowy. Serce i Rozum tak się wczuli w role, że dosłownie dwoją się i troją w oczach Reni, ponieważ na własnej skórze przekonali się, co oznacza posiadanie superszybkiego dostępu do Internetu, na który ich teraz stać. – powiedziała Monika Zaręba Account Director z agencji Publicis.

Przygotowane przez Publicis kreacje telewizyjne ukażą się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci AtMedia. W przypadku Internetu bannery zachęcające do skorzystania z promocji pojawią się w serwisach: YouTube.pl, Facebook.pl, Wp.pl, Pudelek.pl, Interia.pl.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Katarzyna Szadokierska (Art Director), Paweł Merecz (Creative Director), Anna Cudna (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Jolanta Godlewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej) Reżyserię spotu powierzono Marcinowi Filipkowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją . Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Excellence” w 2013 r.

Źródło: mat. pras.

Admonday. Urszula płosarek o rekrutacji nie dla cywili

AdMonday. Urszula Płosarek o rekrutacji nie dla cywili

Marketing za przyzwoleniem: recenzja książki

Marketing za przyzwoleniem: recenzja książki