Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Serce i Rozum ścigają gadżety

Kto pierwszy, ten lepszy lub, jak to zgrabnie ujął Mistrz Do: „Gadżet chcesz, to się spiesz”, dlatego Serce, Rozum i Renia zorganizowali wyścig. Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis dla Orange zachęca do skorzystania z oferty promocyjnej Neostrady Fiber i FunPacka. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i Internecie.

„Stawka jest wysoka. Kto przegra, ten myje plecy Reni, a kto wygra, ten za złotówkę może wejść w posiadanie wideorejestratora Go Clever, przenośnego dysku Toshiba 500 GB, tabletu 7 cali, drukarki Canon lub nawigacji GPS. Wystarczy szybko dotrzeć do punktu Orange i zamówić Neostradę Fiber, Neostradę z Telewizją lub FunPack. Wyścig Serca i Rozumu zapowiada się bardzo obiecująco, emocje sięgają zenitu, a zwycięzcą okaże się czarny koń tych rozgrywek.” – powiedział Paweł Merecz z agencji Publicis i dodał: „Tym razem postawiliśmy na bardzo dynamiczne wydarzenie, by osiągnąć zamierzony efekt. Błyskotliwe dialogi popularnych bohaterów i niespodziewane zwroty akcji z pewnością przyciągną uwagę widzów.”

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci AtMedia. W przypadku Internetu bannery zachęcające do skorzystania z promocji pojawią się m.in. w serwisach: WP, Facebook, YouTube, Spotify, Gadu-Gadu.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Creative Director), Dagmara Witek-Kuśmider (Senior Copywriter), Sławomir Figura (Senior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Jolanta Godlewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej) Reżyserię spotu powierzono Wojtkowi Wawszczykowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

źródło: mat. pras.

czytaj:   Mint Media wzmacnia dział strategii i kreacji