w

Platforma REACHaBLOGGER.pl startuje w nowej odsłonie

Reach a blogger

Czołowa platforma na polskim rynku influencer marketingu – www.REACHaBLOGGER.pl – rusza właśnie w nowej odsłonie. Serwis zmienił się pod względem wyglądu i UX, jak również pod względem funkcjonalnym. Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Nowe narzędzia zyskują zarówno reklamodawcy (np. nowy algorytm oceny atrakcyjności blogów), jak i influencerzy (np. możliwość wyróżniania swoich ofert w katalogu).

REACHaBLOGGER.pl to istniejąca na rynku od 2014 roku platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji.
W nowej odsłonie REACHaBLOGGER.pl dokonane zostały zmiany pod względem wyglądu, UX, jak również pod względem funkcjonalnym. Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Od teraz reklamodawca będzie miał również wgląd w nowy parametr oceny blogów – RaB Score, czyli algorytm mierzenia atrakcyjności oferty blogera dla reklamodawcy.

Ułatwione będzie również wyszukiwanie blogów po kategoriach tematycznych – dla zoptymalizowania niektóre z kategorii zostały połączone, inne zaś zmieniły nazwę.
Dodane zostały również dwie nowe kategorie – Gwiazdy i Mikro. Do pierwszej trafiać będą najpopularniejsze i najbardziej angażujące strony, w drugiej zaś automatycznie będą grupowane blogi o oglądalności mniejszej niż 1000 użytkowników.

Modyfikacje serwisu dotyczą również części przeznaczonej dla blogerów. Będą oni mogli promować teraz swoje oferty, wyróżniając je w katalogu. Podczas rejestracji obowiązkowe będzie również załączenie statystyk bloga.
Zmiany pojawiły się również w cenniku. Można się z nimi zapoznać się na podstronie http://reachablogger.pl/cennik/.

Więcej o zmianach przeczytać można na blogu platformy: https://reachablogger.pl/blog/reachablogger-sie-zmienia/

REACHaBLOGGER.pl to platforma infuencer marketingowa, która w swojej bazie ma już ok. 5 tysięcy blogów i jest najlepiej ocenianym i najpopularniejszym tego typu miejscem na polskim rynku (wg tegorocznego badania portalu NowyMarketing.pl). Blogerzy zrzeszeni w REACHaBLOGGER.pl generują ponad 44 milionowy zasięg miesięcznie, a suma followersów na kanałach społecznościowych wynosi już ponad 18 milionów.

Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W gronie klientów korzystających do tej pory z usług platformy znaleźli się m.in. Answear.com, Money.pl, Idea Bank, K2, Rankomat.pl, Performance Media, Super Prezenty, Raiffeisen Bank, Almatur, Pixers, Medicover, Morele.net, Sony Music Poland, Curency One, Nouw Media, Poczta Polska, Edrone, Papiery POL, Kamikaze, Cube.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. Zmiany jak najbardziej na plus! Oprócz reachbloger.pl korzystam tez z fusionpress.pl dzięki temu mam porównanie i muszę przyznać że obie platformy działają na bardzo wysokim poziomie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mobee dick i miquido tworzą empikgo

Mobee Dick i Miquido tworzą EmpikGO

Say hi to hybrid

SAY HI TO HYBRID