w ,

„Podaję kupne babeczki jako własne”, czyli mamy zwierzają się LG

Od mamy wymaga się cierpliwości anioła, zdolności kulinarnych Nigelli i zmysłu organizacji perfekcyjnej pani domu. W realiach wyśrubowane oczekiwania spełnia garstka, a reszta zazwyczaj stara się dotrwać do chwili spokoju po położeniu dzieci spać. Właśnie do nich LG kieruje najnowszą kampanię pod wiele mówiącym tytułem „Wyznania mam”.

Wyznania mam według LG to małe grzeszki, sekrety i lifehacki, które towarzyszą im każdego dnia, ale też gorzkie słowa odzierające macierzyństwo ze złudzeń. Na stronie Momconfessions.org można znaleźć żartobliwie i praktyczne filmiki, ale przede wszystkim szczere wyznania mam, takie jak „Na noc wymieniam działające baterie z zabawek na wyczerpane, żeby zaoszczędzić sobie bólu głowy”, „Żeby zniechęcić dzieci do jedzenia ciasta, powiedziałam im, że jest ze szpinakiem” czy „Przewróciłam wieżę z klocków zbudowaną przez syna i zwaliłam to na kota”. Spora część zwierzeń dotyczy kojącego wpływu alkoholu na skołatane nerwy („Największy konflikt wewnętrzny po położeniu dzieci spać: sen czy wino?”), a także przekąsek, które mamy ukrywają przed maluchami, by móc zjeść je samodzielnie („Tak kochanie, ostatni kawałek ciasta znów się popsuł”). Inne to praktyczne porady z rodzaju „Jak skłonić syna, żeby nosił koszule w spodniach? Obszyj ich krawędzie różową koronką” czy „Raz w tygodniu pozwalaj dzieciom zjeść obiad w wannie. Oszczędzisz mnóstwo czasu na sprzątanie”.

Kampania jest świetna z punktu widzenia mam, ale niekoniecznie wyników sprzedaży, ponieważ łatwo zapomnieć, że ma promować domowe akcesoria AGD marki LG.

4

1

2

3

5

wolontariusze pzu wraz z policją stopują wariatów drogowych 3

Wolontariusze PZU wraz z Policją stopują wariatów drogowych

droga do zdrowia 4

Droga do zdrowia