w

Polska to chory kraj: kampania społeczna

Polska to chory kraj pl

Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie wystartowała z wielokanałową kampanią społeczną „Polska to chory kraj”. Jej celem jest zachęcenie pacjentów i lekarzy do solidarnej walki o lepszy publiczny system ochrony zdrowia oraz zmuszenie polityków do ponadpartyjnej zgody w tej kwestii. Za koncepcję oraz komunikację reklamową kampanii odpowiedzialna jest agencja Today.

Kampania w wersji teaserowej rozpoczeła się 2 września, gdy na ulicach kilku miast pojawiły się billboardy z hasłem „Polska to chory kraj”, tworzącym graficzny kontur Polski. Tydzień później na nośnikach zostały dodane zatrważające statystyki dotyczące stanu polskiego systemu ochrony zdrowia. Przedstawiciele Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie przygotowali również manifest i postulaty skierowane do polityków wszystkich partii, apelując o ponadpolityczną jedność w prowadzeniu odpowiedzialnej polityki zdrowotnej.

Polska to chory kraj: kampania społeczna

Polska to chory kraj: kampania społeczna

Polska to chory kraj: kampania społeczna

Kampanii towarzyszy również spot, który w metaforyczny sposób ukazuje walkę polityczną jako partię szachów. Przedstawiciele zwaśnionych partii są tak bardzo zaaferowani grą, że nie zauważają swojego nieodpowiedzialnego zachowania prowadzącego system ochrony zdrowia do ruiny. Sytuacja jest patowa, ponieważ reforma ochrony zdrowia to trudny temat, który wymaga wspólnego działania i odłożenia na bok partyjnych interesów.

Celem kampanii jest przekonanie polityków do ponadpartyjnego zakończenia Narodowego Kryzysu Zdrowia. Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie zachęca również wszystkich Polaków do poparcia ich postulatów na stronie www.polskatochorykraj.pl

Za całość kampanii – strategię, ideę kreatywną, spot, key visuale, stronę internetową – odpowiedzialna jest agencja Today. Działania reklamowe obejmują zarówno ATL, digital, jak i social media.

Today działa od października 2017 r. i jest niezależną agencją specjalizującą się wielokanałowych kampaniach reklamowych i aktywacjach oraz tworzeniu innowacyjnych rozwiązań maksymalnie wykorzystujących możliwości digitalu i nowych technologii. Agencja współpracuje m.in. z BNP Paribas, Aarab National Bank, Meglio, Haribo, Rainbow Tours.

Zobacz też: Corporate Cultural Responsibility, czyli współpraca marek ze światem sztuki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rolling2zwrotnik - wyprawa rowerowa osób po chorobie nowotworowej wystartowała z warszawy na saharę zachodnią

Rolling2Zwrotnik – wyprawa rowerowa osób po chorobie nowotworowej wystartowała z Warszawy na Saharę Zachodnią

Homestarter

Home.pl rusza z programem szkoleń młodzieży