w

Poszukiwani doradcy ds. przeżyć i … operator symulatora lotu F-16

Poszukiwani doradcy ds. Przeżyć i … operator symulatora lotu f-16

Trwa ogólnopolska kampania rekrutacyjna firmy Wyjątkowy Prezent, lidera na rynku upominków w formie przeżyć. Poza aspektami rekrutacyjnymi, ma ona na celu budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, działającego w ciekawej branży.

Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych.

Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni – oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.

Poszukiwani doradcy ds. Przeżyć i … operator symulatora lotu f-16

 Poszukiwani doradcy ds. Przeżyć i … operator symulatora lotu f-16

Poszukiwani doradcy ds. Przeżyć i … operator symulatora lotu f-16

Kampania jest skierowana przede wszystkim do studentów i absolwentów, którzy chcą rozwijać kompetencje i umiejętności w sprzedaży w stacjonarnych punktach handlowych w całej Polsce oraz w warszawskiej centrali Wyjątkowego Prezentu. Wśród ogłoszeń znajdują się również te przeznaczone dla osób bardziej doświadczonych, chętnych do objęcia stanowisk menedżerskich w działach obsługi klienta oraz sprzedaży. O nietypowej działalności Wyjątkowego Prezentu mogą świadczyć nazwy i charakter stanowisk, na które trwa rekrutacja. Poza doradcami ds. przeżyć, firma szuka np. … operatora symulatora F-16.

Do potencjalnych kandydatów firma dociera za pośrednictwem reklamy outdoorowej, mediów społecznościowych i portali branżowych. Działania obejmują głównie Warszawę, jak również Wrocław, Poznań, Łódź i Katowice. Akcja rekrutacyjna potrwa do 20 listopada br.

Więcej informacji na temat kampanii rekrutacyjnej można znaleźć na stronie www.wyjatkowyprezent.pl/kariera.


Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. Nie chce się czepiać, ale pierwsze zdjęcie ma być metaforą rozwoju? a drugie elastyczności z facetem w piżamie? W sumie piżama jeszcze ok można to pokazać równie ciekawie, ale w obu przypadkach komunikat jaki do mnie płynie nie ma nic wspólnego z atrakcyjnością pracy w tej firmie. Na pierwszym „paniusia” za biurkiem jak z dziekanatu (co już z definicji nie jest pozytywne) a w drugim widzę osobę z myślami „jestem tak zrypany tą pracą, że biorę zdalne, bo nie chce mi się pracować”. Mogę się mylić, ale tutaj poczułem, że muszę skomentować 🙂

    Jestem ciekaw jaki finalnie będzie miała efekt kampania i co równie ważne, jakiej jakości pozyskali kandydatów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Influencer marketing w nowej kampanii idea banku „jestem firmą”

Influencer marketing w nowej kampanii Idea Banku „Jestem firmą”

Ambient z książką w roli głównej

Ambient z książką w roli głównej