w

Procontent Communication dla Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Procontent Communication nawiązała współpracę z Komitetem Ochrony Praw Dziecka w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pt. „Mądre Rodzicielstwo”. Partnerem akcji jest marka NAN 2. Program został objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Obywatelskich.

W ramach współpracy z Komitetem Ochrony Praw Dziecka agencja poprowadzi działania promocyjne dla XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. Procontent odpowiada za: pozyskanie ambasadorów i influencerów do promowania idei mądrego rodzicielstwa, współpracę z ekspertami z obszaru psychologii dziecięcej oraz media relations i organizację konferencji prasowej inaugurującej kampanię.

„Od wielu lat prowadzimy kampanie edukacyjne z udziałem ekspertów oraz gwiazd i influencerów, dlatego uznaliśmy, że warto zaangażować się w tak ważną społecznie inicjatywę, jak promocja idei mądrego rodzicielstwa” – podkreśla Iwona Kubicz z agencji Procontent.

W program zaangażowały się m.in. Pani Prezydentowa Aleksandra Kwaśniewska, psycholodzy: Aleksandra Piotrowska i Mirosława Kątna oraz aktorka Magdalena Różczka.

Współpraca z agencją Procontent układa się bardzo dobrze. Oprócz dotychczas podjętych działań agencja będzie również odpowiedzialna za przygotowywanie strategii content marketingowej w social media – mówi Magdalena Stachowiak-Alexandrowicz, członek zarządu Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

Kampania pt. „Mądre Rodzicielstwo” skierowana jest do rodziców i opiekunów, którzy borykają się z problemami wychowawczymi lub mają wątpliwości czy są wystarczająco dobrymi rodzicami. Dla takich też osób Komitet Ochrony Praw Dziecka postanowił publikować artykuły ekspertów merytorycznych dotyczące mądrego wychowania. Kampania będzie wspomagana konkursem, w którym można zgłaszać krótkie historie o tym, czego dzieci uczą rodziców. Najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone przedmiotami i książkami z XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”.

Działania KOPD w ramach kampanii pt. „Mądre Rodzicielstwo” i konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” można śledzić w social mediach pod adresem: https://pl-pl.facebook.com/KomitetOPD.

KONKURS „ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU”:

Ogólnopolski projekt Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Powstał w 2002 roku w celu propagowania idei artykułów i miejsc, które w znaczący i pozytywny sposób wpływają na rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny oraz na wrażliwość estetyczną dziecka. KOPD chce w ten sposób promować najbezpieczniejsze i spełniające najwyższe standardy produkty: książki, zabawki, multimedia, akcesoria szkolne, miejsca, inicjatywy oraz portale dedykowane dzieciom.

O KOMITECIE OCHRONY PRAW DZIECKA:

Komitet Ochrony Praw Dziecka jest ogólnopolską organizacją pozarządową działającą od 1981 roku. Misją KOPD jest ochrona praw i interesów dziecka. Głównym celem KOPD jest pomoc dziecku krzywdzonemu i jego rodzinie. Oferta KOPD adresowana jest do rodzin i w szerokim zakresie do dzieci – ofiar przemocy emocjonalnej, fizycznej i seksualnej oraz zaniedbań i niewłaściwej opieki. 

Obok działalności polegającej na przeciwdziałaniu przypadkom przemocy i krzywdy dziecka, KOPD ma wieloletnie doświadczenie w organizacji i realizacji szeregu kampanii społecznych, konkursów, projektów i eventów. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Lumiko

„Spokojne, bo z Łukowa” – nowa kampania wizerunkowa marki Lumiko 

Playboy, cosmopolitan, esquire, harper’s bazaar, joy znikają z rynku prasy

Playboy, Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Joy znikają z rynku prasy