w

„Spokojne, bo z Łukowa” – nowa kampania wizerunkowa marki Lumiko 

Lumiko

Na początku listopada wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki Lumiko. Marka prowokuje w niej mieszkańców największych polskich miast, zwracając uwagę na absurdy życia w mieście.

Marka swoje działania marketingowe konsekwentnie realizuje w oparciu o strategię komunikacji podkreślającą szczególną rolę spokoju w zabieganym świecie i przybliżającą miejsce pochodzenia Lumiko, czyli malownicze krajobrazy łukowskich łąk.

„spokojne, bo z łukowa” - nowa kampania wizerunkowa marki lumiko 

Nadmierny pośpiech, związany z nim stres oraz wszechobecność bodźców zewnętrznych sprawiają, że – szczególnie wśród mieszkańców miast – często umyka nam to, co ważne. Często także byt łatwo przechodzimy do porządku dziennego nad rzeczami, które gdyby się nad nimi dłużej zastanowić i spojrzeć z dalszej perspektywy, wydadzą się śmieszne lub nawet trudne do zaakceptowania.  

Swoją najnowszą kampanię Lumiko postanowiło skierować właśnie do mieszkańców miast i zachęcić ich do zastanowienia się nad tym, czy pośpiech, w którym żyją jest na pewno tym, czego rzeczywiście pragną. Marka stara się przekonać, że nie tylko można, ale i warto żyć nieco spokojniej, i że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia.

„spokojne, bo z łukowa” - nowa kampania wizerunkowa marki lumiko 

Na ulicach największych miastach Polski, m. in. Warszawy, Krakowa, Gdańska, Poznania, Wrocławia czy Łodzi zawisły billboardy, które w humorystyczny sposób zestawiają zjawiska i elementy charakterystyczne dla każdego z miast z ich odpowiednikami znajdującymi się w sielskim świecie łukowskich pastwisk.

„spokojne, bo z łukowa” - nowa kampania wizerunkowa marki lumiko 

Pod względem wizualnym kampania także kontynuuje wcześniej obraną przez markę drogę i stawia na formę ilustracji. Do udziału w kampanii zaproszono znanego rysownika Marcina Wolskiego, którego indywidualny styl dobrze wkomponował się w charakter kampanii oraz wprowadził do niej wyróżnialny akcent.

Kampania „Spokojne, bo z Łukowa” jest trzecim z kolei działaniem ogólnopolskim, które Lumiko realizuje we współpracy z agencją Dziadek do orzechów. Kampania potrwa do końca listopada. Oprócz formatów outdoorowych, kampania jest także obecna w digitalu oraz mediach społecznościowych.

 

Planner: Albert Stęclik

Nadzór kreatywny: Tomasz Gębala

Producent agencyjny: Kinga Karcz, Konrad Helwig

Copywriter: Jagoda Janowska

Klient: Lumiko 

Ilustracje: Marcin Wolski 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polar. Fjallraven. Com

Podejmij arktyczne wyzwanie. Ruszają zapisy na Fjällräven Polar 2020

Procontent Communication dla Komitetu Ochrony Praw Dziecka