w

Profesjonalny rebranding Radia Maryja

Profesjonalny rebranding radia maryja

Radio Maryja kojarzy się z konserwatyzmem, na co wskazuje chociażby zachowawcze logo. Rebranding marki przygotowany przez grafika Mateusza Siudaka oraz copywritera Pawła Blutko mógłby chociaż w pewnym stopniu zmienić postrzeganie rozgłośni.

Projekt jest nowoczesny i towarzyszy mu hasło „poszukaj Go”, które można powiązać zarówno z poszukiwaniem Boga, jak i częstotliwości rozgłośni. Rebranding nie jest oficjalny, został opracowany dla zabawy i opublikowany w prima aprilis.
Radio maryja rebranding

Radio maryja rebranding

Radio maryja rebranding_02

Radio maryja rebranding_03

Radio maryja rebranding_04

Radio maryja rebranding_05

Radio maryja rebranding_06

Źródło: Behance

Rockowe kurczaczki wielkanocne

Rockowe kurczaczki wielkanocne

Właściwe części na niewłaściwym miejscu

Właściwe części na niewłaściwym miejscu