Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Projekt „Uśmiechnięte pomniki” zdobył srebro w konkursie EPICA

Hypermedia Isobar zdobyła Srebro w konkursie EPICA za projekt „Uśmiechnięte pomniki” zrealizowany dla marki blend-a-med od Procter&Gamble.

Hypermedia Isobar, jako jedyna agencja z Polski, drugi rok z rzędu zdobyła nagrodę w konkursie EPICA. W zeszłym roku agencja otrzymała Srebrną Epikę za projekt „Dotknij dźwięku” zrealizowany dla portalu PolskieRadio.pl.

„Uśmiechnięte pomniki” to akcja zrealizowana dla marki blend-a-med, między 9 a 16 sierpnia br. roku. W trakcie jej trwania pięć znanych warszawskich pomników przeszło drobną, acz znaczącą metamorfozę – pomniki zaczęły się uśmiechać. Dzięki zastosowaniu aplikacji Layar każdy użytkownik smartfona mógł zmienić poważne oblicze warszawskich pomników i zobaczyć na ekranie telefonu jak m.in. warszawska Syrenka czy Mickiewicz wyglądają, kiedy są w dobrym humorze. Celem akcji było pokazanie, jak dużą rolę w naszym życiu pełni uśmiech. Metamorfoza warszawskich pomników spotkała się z pozytywnymi reakcjami Warszawiaków. Była też szeroko komentowana w social mediach i wzbudziła szerokie zainteresowanie w mediach polskich, jak i zagranicznych. Projekt ‘’Uśmiechnięte pomniki’’ jest efektem współpracy agencji z domem mediowym Mediacom przy obsłudze marki blend-a-med.

Do tegorocznej, 27. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica wpłynęło łącznie 3397 prac. Z Polski napłynęło w sumie 13 zgłoszeń od agencji: Hypermedia Isobar, 180heartbeats + Jung von Matt, Brand Nature Access, DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Wunderman. Na shortlistę tegorocznego konkursu reklamowego Epica trafiły tylko dwie prace z naszego kraju – projekt „Uśmiechnięte pomniki” był najwyżej ocenioną polską pracą.

Nagrody Epica 2013 zostaną wręczone 24 stycznia w Delhi.

źródło: mat. pras.

czytaj:   Saga zachęca do wspólnego tworzenia opowieści