Już 17 czerwca do gliwickiego „Mrowiska” powraca Mobile Silesia. W planach III edycji jest aż 6 prelekcji w formie case study, panel dyskusyjny oraz tradycyjnie już – wieczorny networking.
Część konferencyjną Mobile Silesia otworzy Arkadiusz Haszto (Mobile Wings, Wrocław), który podejmie temat gier mobilnych. Jako drugi głos zabierze Kamil Danyluk (iMelon Mobile Techonologies, Kraków), rozwijając zagadnienie kanału mobilnego w programach lojalnościowych. Kolejne prezentacje poprowadzą: Mateusz Kowalczyk (i-sklep.pl, Gliwice) – RWD w e-commerce, Rafał Staszkiewicz (Omnibrand, Poznań) – Reklama w mobile, Filip Kłodawski (FreshMail, Kraków) – Mobilny e-mail marketing oraz Piotr Koźniewski (3R Studio, Poznań) – Quo Vadis Augmented Reality? Wszystkie wystąpienia będą poparte konkretnymi przykładami udanych realizacji (case study).
Podczas czerwcowego spotkania po raz pierwszy uruchomiony zostanie także panel dyskusyjny. Poprowadzi go przedstawiciel organizatora konferencji – Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR SMSAPI.pl, który nie ukrywa, że nowa formuła ma uatrakcyjnić wydarzenie i zachęcić zebranych do interakcji: – Panel dyskusyjny, który pojawi się po raz pierwszy podczas III edycji, planujemy umieścić także w harmonogramie kolejnych spotkań. Mamy nadzieje, że otwarta dyskusja będzie cieszyć się zaangażowaniem uczestników, ponieważ to właśnie z ich strony pojawiła się taka propozycja. – wyjaśnia Ogonowski.
Powtórzyć sukces marcowej edycji
Na II edycję Mobile Silesia, mimo, że jest to wydarzenie na skalę lokalną, przyjechało ponad 100 osób związanych z branżą mobile, głównie z województwa śląskiego, małopolskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Uczestników było więc ponad dwukrotnie więcej niż podczas pierwszego spotkania. Marcowa edycja wzbudziła też większe zainteresowanie ze strony mediów. Organizatorzy Mobile Silesia nie ukrywają, że cieszy ich ten sukces, ale nie zakończyli jeszcze prac nad wielokierunkowym rozwojem spotkania: – Zależy nam na urozmaicaniu tematyki wystąpień, pokazaniu, co tak naprawdę mobile ma do zaoferowania. – tłumaczy Ogonowski. Na tym jednak prace przy Mobile Silesia się nie kończą. Cały czas rozwijamy sieć kontaktów, rozpatrujemy nowe partnerstwa. Chętnie przyjmujemy pomoc merytoryczną i organizacyjną ze strony szeroko pojętego biznesu, który zaczął postrzegać śląskie spotkania mobilne również w jako dobrą przestrzeń do własnej promocji.
Organizatorem Mobile Silesia jest platforma usług mobilnych SMSAPI.pl. Przedsięwzięciu partneruje SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz magazyny: Marketer+, Marketing w Praktyce i Online Marketing, portale: GoMobi.pl, NowyMarketing.pl, MamStartup.pl, xmobile.pl, AdMonkey.pl. Spotkanie ma charakter otwarty i bezpłatny dla wszystkich odwiedzających.
Wejściówki można rezerwować online na stronie internetowej wydarzenia: www.mobilesilesia.pl.