Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma w promocji darmowego Whoopera!
#ScaryClownNight to kolejny Halloweenowy psikus od Burger Kinga. W ubiegłym roku świat obiegły zdjęcia jednej z amerykańskich restauracji sieci, która na jedną noc przebrała się za ducha konkurencji. Tym razem każdy, kto pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce przebrany za klauna, otrzyma w nagrodę darmowego burgera.
To nie pierwszy raz, kiedy Burger King wykorzystuje klauna w swojej kampanii reklamowej. Podczas ekranizacji kultowej powieści „To” Stephena Kinga, w niemieckich kinach można było zobaczyć dodatkową scenę. Czarnym bohaterem horroru był krwiożerczy klaun Pennywise, który terroryzował małe miasteczko. W scenie dodanej pomiędzy zakończeniem filmu, a napisami końcowymi, Burger King zamieścił przesłanie: „Nigdy nie ufaj klaunom!”, czym zarazem rozbawił wystraszoną widownię, a także po raz kolejny – wbił szpilkę konkurencji.
Akcja #ScaryClownNight została stworzona przez hiszpańską agencję reklamową LOLA MullenLowe. Przeprowadzona zostanie w restauracjach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Japonii, Afryce Południowej, Argentynie oraz Brazylii.
[g1_2of3 valign=”top” animation=”none”]
zobacz też
[g1_space]
[/g1_space]
[g1_posts type=”recent” template=”grid_1of4″ max=”4″ columns=”1″ hide=”author,date,comments_link,tags” masonry=”none” image_variant=”landscape” view=”standard” autoplay=”none” nav=”arrows_coins” load_more=”standard” filters=”categories,tags” term_ids=”burger king”]
[/g1_posts]
[/g1_2of3]