w

Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król – #ScaryClownNight w Burger King

Scaryclown burger king

Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma w promocji darmowego Whoopera!

#ScaryClownNight to kolejny Halloweenowy psikus od Burger Kinga. W ubiegłym roku świat obiegły zdjęcia jednej z amerykańskich restauracji sieci, która na jedną noc przebrała się za ducha konkurencji. Tym razem każdy, kto pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce przebrany za klauna, otrzyma w nagrodę darmowego burgera.

To nie pierwszy raz, kiedy Burger King wykorzystuje klauna w swojej kampanii reklamowej. Podczas ekranizacji kultowej powieści „To” Stephena Kinga, w niemieckich kinach można było zobaczyć dodatkową scenę. Czarnym bohaterem horroru był krwiożerczy klaun Pennywise, który terroryzował małe miasteczko. W scenie dodanej pomiędzy zakończeniem filmu, a napisami końcowymi, Burger King zamieścił przesłanie: „Nigdy nie ufaj klaunom!”, czym zarazem rozbawił wystraszoną widownię, a także po raz kolejny – wbił szpilkę konkurencji.

Akcja #ScaryClownNight została stworzona przez hiszpańską agencję reklamową LOLA MullenLowe. Przeprowadzona zostanie w restauracjach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Japonii, Afryce Południowej, Argentynie oraz Brazylii.

[g1_2of3 valign=”top” animation=”none”]

zobacz też

 

[g1_space]

[/g1_space]

[g1_posts type=”recent” template=”grid_1of4″ max=”4″ columns=”1″ hide=”author,date,comments_link,tags” masonry=”none” image_variant=”landscape” view=”standard” autoplay=”none” nav=”arrows_coins” load_more=”standard” filters=”categories,tags” term_ids=”burger king”]

[/g1_posts]

[/g1_2of3]

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tester oprogramowania

Ile zarabia tester oprogramowania w 2017 roku

Huawei

Beata Chądzyńska i Paweł Sołowiej w zespole PR Huawei Polska