Z okazji Międzynarodowego Dnia Pokoju, który obchodzimy 21 września, Burger King postanowił zawiesić broń i kreatywnie zaprosić do współpracy giganta fast food’owego – McDonald’s. W tym celu powstała strona pojednawcza i wyjaśniająca cały plan wspólnego działania, w tym koncepcja nowej kanapki. McDonald’s jednak nie przyjął oświadczyn, co poskutkowało lawiną negatywnych komentarzy.
Źródło:
Oficjalne zaproszenie:
.@McDonalds let’s #SettleTheBeef to raise awareness for
@PeaceOneDay. #McWhopperProposal http://t.co/GEXRHve53D pic.twitter.com/o3APQ2QzKC
— Burger King (@BurgerKing) sierpień 26, 2015
Animacja wyjaśniająca całą akcję:
Jak miałaby wyglądać taka kanapka?
Burger King stworzył cały branding, który obejmował nawet wygląd punktu sprzedażowego, czy też ubrań obsługi:
Burger King peace offer to McDonald’s: ‘Let’s make a McWhopper’ http://t.co/Q4BqZlIzQF | @AFP #McWhopperProposal pic.twitter.com/BacHMxXyGf
— Inquirer Group (@inquirerdotnet) sierpień 27, 2015
Źródło:
Źródło:
Źródło:
Ale czy McDonald’s powiedział „TAK”?
Niestety, oświadczyny nie zostały przyjęte:
Reakcje internautów były w większości podobne:
@McDonaldsCorp OMG, social and marketing WIN delivered on silver platter by @BurgerKing and you invoke higher purpose. #seriouslylame
— Jeff Holth (@RaceReadyJ) sierpień 26, 2015
@McDonaldsCorp @McDonalds @BurgerKing This is a terribly vague and uninspiring answer to a fantastic proposal.
— LyndseyMurphy (@AFBFLyndsey) sierpień 26, 2015
@McDonaldsCorp I'm a vegetarian and I got more excited about @BurgerKing 's idea than you did. Which is ridiculous & really sad
— Mel (@MSkiKnits) sierpień 26, 2015
@McDonaldsCorp "A simple phone call will do next time"? LMAO is ur ceo 200 yrs old? Were u embarrassed that they took to NYT & social media?
— The Hamburgooner (@Hamburgooner) sierpień 26, 2015
A szkoda, to mogła być naprawdę fajna akcja.
[podobne_burger king]
Jeden komentarz