Dwa dni temu na profilu Facebooka firmy OBI pojawił się post, w którym jeden z użytkowników skrytykował ostatnią reklamę OBI za… seksizm.
Pomijam fakt, że post został przez markę prawdopodobnie skasowany, a przynajmniej nie można go znaleźć na profilu.
Szczerze mówiąc widziałam wcześniej i tą i inne reklamy z tej kampanii, ale nie pomyślałam o tym, że ktoś może odebrać je negatywnie. Ale jednak sama nie pomyślałam dobrze o facecie, który jest aż takim niezdarą.
Jedna z osób komentujących ujęła sprawę ciekawie:
http://www.wykop.pl/link/3704997/comment/44772561/#comment-44772561
Ciekawe, że wszystkie reklamy w kampanii przedstawiają nieporadnych majsterkowiczów, wśród których nie ma ani jednej kobiety. Zastanówmy się teraz, jak wyglądałaby reklama, w której mąż nagrywa nieporadną żonę, która własnie próbuje sprzątać, ale potyka się o mop i wpada głowa do wiadra z wodą. Jak myślicie, jaki byłby odzew?