„Just for You” to hasło przewodnie nowej kampanii marki Remington. Jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Podobnie jak nowe linie produktów, które zapewniają spersonalizowaną stylizację.
Kampania „Just for You” to początek nowej strategii komunikacji, która wpisuje się w główną ideę marki #BądźSobąPoSwojemu.
Zachęcamy do budowania pewności siebie, która opiera się na własnej autentyczności, a nie biernym reagowaniu na oczekiwania otoczenia, szczególnie w aspekcie naszego wyglądu – mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska. – Pomagają w tym nasze nowe linie produktów, które przygotowaliśmy z myślą o spersonalizowanej stylizacji, szczególnie Proluxe You z inteligentą technologią StyleAdapt. Wychodzimy również poza standardowe działania – podejmujemy tematy istotne z punktu widzenia naszych użytkowniczek i użytkowników – dodaje.
W najbliższym czasie marka przeprowadzi akcję CSR we współpracy z portalem Zdrowa Głowa. Zaproszone do projektu ekspertki poprowadzą serię podcastów pod nazwą #BądźSobąPoSwojemu. Tematem przewodnim będą skutki pandemii, która mocno wpłynęła na życie młodych ludzi, w tym na ich zdrowie psychiczne. Zaproszeni goście odpowiedzą na pytania, z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć oraz jak mogą sobie z nimi poradzić. Dodatkowo Remington ufunduje 50h bezpłatnych konsultacji online z psycholożkami i psychoterapeutkami.
Poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości. Seria produktów z linii Proluxe You została wyposażona w inteligentną technologię StyleAdapt, która uczy się, dostosowuje i optymalizuje ciepło do indywidualnego typu włosów i techniki stylizacji. Natomiast osoby, które nie chcą rezygnować z codziennej pielęgnacji, ale zależy im na zdrowych efektach, mogą wybrać linię Hydraluxe PRO.
Nowy sezon to również nowości dla mężczyzn. Golarka hybrydowa Omniblade umożliwia pielęgnację od stóp do głów z 5-letnią gwarancją żywotności ostrzy oraz zapewnia precyzję i kontrolę dzięki intuicyjnej konstrukcji. Z myślą o precyzyjnym strzyżeniu powstała jeszcze jedna nowość – maszynka Power-X. Pozwala wybrać aż 72 ustawienia długości i ma potężny silnik, który zapewnia 5 razy większą wydajność.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w telewizji, telewizji hybrydowej (VOD) i w serwisie YouTube, a także kampanię online oraz w płatnych obszarach mediów społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów online i offline odpowiadają agencja WaveMaker. Komunikację wspierają działania z zakresu influencer marketingu, za które odpowiada agencja Neon Shake oraz WaveMaker.
Za kampanię w mediach społecznościowych, działania PR, CSR oraz contentowe odpowiada Neon Shake.