w ,

Rusza wąsata kampania Movember Polska 2018

Movember jaja cyber marian

Właśnie rozpoczyna się 5. edycja akcji Movember w Polsce. Celem tego międzynarodowego ruchu jest zwiększanie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród mężczyzn. W ramach kampanii do sieci trafiła specjalna wersja klipu „Wąs, wąs, wąs”, w której występuje ambasador akcji – Cyber Marian.

Jak co roku, w listopadzie mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, by sprowokować do rozmowy o raku jąder i prostaty. W ten sposób pomysłodawcy akcji chcą uświadamiać, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia. W ramach polskiej kampanii Movember od 2 listopada do 2 grudnia w sześciu miastach zorganizowane zostaną darmowe badania USG jąder, a także – po raz pierwszy – badania poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.

Ambasadorami kampanii są w tym roku są znani youtuberzy Cyber Marian i Chwytak oraz kierowcy rajdowi Kamil Winnicki i Filip Nivette. Wspólnie promują oni Movember Polska 2018 w teledysku do nowej wersji piosenki „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana w reżyserii Mateusza Głowackiego. Za produkcję klipu odpowiada Barbara Owsińska, która doświadczenie w produkcji zdobywała pracując na planach etiud studenckich m.in. „Bezkresu” Adama Piętkiewicza i „Wdechu” Maksymiliana Plater-Zyberka. Obecnie pracuje przy produkcji najnowszego filmu Lecha Majewskiego. Kampania Movember jest już prowadzona w internecie i w social mediach.

– Polskie obchody ruchu Movember są unikalne na skalę światową. Jako organizatorzy wyszliśmy poza cel edukacyjny i daliśmy mężczyznom możliwość udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych. Dzięki wsparciu ambasadorów i partnerów planujemy rozwiać wątpliwości tych, którzy obawiają się regularnego sprawdzania swojego stanu zdrowia. Podczas serii bezpłatnych badań chcemy w tym roku przebadać ponad 2000 osób – mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko.

Tegoroczna akcja jest trzecią edycją bezpłatnych badań dla mężczyzn w Polsce, zrealizowaną wspólnie przez Fundację Kapitan Światełko, Nationale-Nederlanden, Bayer Polska i Diagnosis S.A.

Harmonogram darmowych badań profilaktycznych dla mężczyzn:

02 XI – Kraków, Galeria Bronowice

04 XI – Wrocław, Arkady Wrocławskie

09 XI – Poznań, hale MTP

10 XI – Poznań, hale MTP

15 XI – Warszawa, Hala Koszyki

24 XI – Katowice, podczas Mustache Yard Sale

25 XI – Katowice, podczas Mustache Yard Sale

02 XII – Gdynia, CH Batory

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

#charytatywnapyra wyrosła w poznaniu

#CharytatywnaPyra wyrosła w Poznaniu

Agencja gutenberg networks warszawa rozpoczyna współpracę z siecią mediamarkt

Agencja Gutenberg Networks Warszawa rozpoczyna współpracę z siecią MediaMarkt