22 sierpnia 2012 r. działalność rozpoczął nowy operator komórkowy – Virgin Mobile Polska, który oferuje usługi prepaid w atrakcyjnych cenach wraz z wyjątkową ofertą doładowań kont 50% ekstra dla każdego i darmowym dostępem do internetu do końca 2012 r.
Operator chce wyróżniać się na polskim rynku najwyższą jakością obsługi użytkowników telefonów na kartę w Polsce oraz nowoczesną komunikacją z klientami m.in. poprzez portale społecznościowe. Virgin Mobile Polska korzysta ze wsparcia międzynarodowej grupy Virgin Mobile oraz doświadczonego lokalnego partnera biznesowego – Łukasza Wejcherta, prezesa firmy Dirlango.
Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii jako pierwszy operator wirtualny na świecie. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach. Oprócz Polski są to: Wielka Brytania, Australia, Stany Zjednoczone, Kanada, Republika Południowej Afryki, Francja, Indie, Chile oraz Polska (od 22 sierpnia 2012 roku). W ramach Grupy Virgin działa ponad 400 różnego rodzaju firm i przedsięwzięć biznesowych, zatrudniających ponad 50 tysięcy osób w 35 krajach.
Virgin Mobile Polska świadczy usługi na terenie całej Polski i poza jej granicami (roaming) jako wirtualny operator komórkowy (MVNO) w zasięgu sieci Play i Orange.
„Z satysfakcją rozpoczynamy działalność Virgin Mobile w Polsce, a tym samym obecność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej właśnie od Polski, doceniając wiodącą pozycję i potencjał rozwojowy naszego kraju oraz jego dojrzały rynek telefonii komórkowej i rosnące potrzeby polskich klientów” – mówi Tomasz Gniewek, Dyrektor Zarządzający Virgin Mobile Polska – „Z analiz wynika, że w Polsce nadal jest miejsce dla nowego istotnego operatora, a jak pokazują badania, dotychczasowy poziom obsługi klientów na polskim rynku nie jest wystarczająco satysfakcjonujący. Dotyczy to szczególnie posiadaczy telefonów na kartę, do których kierujemy swoją ofertę.” – dodaje.
W uruchomionym biurze obsługi klientów nowego operatora pracuje kilkunastu profesjonalnych konsultantów, których liczba będzie optymalnie zwiększana Virgin Mobile Polska rozpoczyna działalnośćw trakcie rozwoju liczby klientów sieci. Virgin Mobile Polska wyróżnia się także bardzo prostą ofertą i atrakcyjnymi cenami usług: „Najniższe w Polsce ceny połączeń, liczne korzyści i promocje oraz unikalna jakość obsługi klientów zgodnie z filozofią działania „Customer Champion” są najważniejszym zaletami naszej oferty” –powiedział Marcin Wieczorkowski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska – „Cenimy bardzo naszych klientów, dlatego w komunikacji z nimi stawiamy na szczerość i prostotę przekazu – bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek, jak to często się zdarza na polskim rynku. Jestem przekonany, że staniemy się ulubionym operatorem użytkowników telefonów na kartę w Polsce, także ze względu na atrakcyjność marki Virgin Mobile oraz nasze niestandardowe działania komunikacyjne, np. z wykorzystaniem mediów społecznościowych.”
Starter Virgin Mobile Polska kosztuje tylko 8 zł i można go kupić on-line na stronie operatora www.virginmobile.pl oraz w ponad 25 tysiącach punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Natomiast doładowania konta dostępne są dla użytkowników Virgin Mobile Polska poprzez stronę www.virginmobile.pl, a także w ponad 70 tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce.
Każdy z klientów Virgin Mobile Polska, który do końca września br. zakupi starter poprzez stronę www lub przeniesie numer do sieci Virgin i doładuje swoje konto kwotą przynajmniej 30 złotych, otrzyma od operatora pakiet 250 MB miesięcznie na korzystanie z internetu do końca 2012 roku.
Aktywni internauci mogą dodatkowo zakupić pakiety internetowe Virgin Mobile Polska w atrakcyjnych cenach, które wystarczy aktywować przez telefon kodami:
- 19 groszy – to cena minuty połączenia do wszystkich sieci telekomunikacyjnych –
- najniższa cena połączenia w Polsce!
- 12 groszy – cena SMS do wszystkich sieci
- 25 groszy – cena MMS do wszystkich sieci
- 1 grosz za 5 kB danych – to opłata za transfer danych
- Doładowanie 5 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 2,5 zł – razem 7,5 zł
- Doładowanie 10 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 5 zł – razem 15 zł
- Doładowanie 30 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 15 zł – razem 45 zł
- Doładowanie 50 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 25 zł – razem 75 zł
- Doładowanie 100 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 50 zł – razem 150 zł
- Doładowanie 150 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 75 zł – razem 225 zł
Virgin Mobile Polska oferuje poprzez e-sklep na stronie www.virginmobile.pl także możliwość zakupu starterów wraz z telefonami komórkowymi znanych marek, m.in. Nokia i Samsung.
Virgin Mobile Polska udostępnia także takie usługi jak: poczta głosowa, blokada połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR), serwisy „Premium Rate”, blokadę prezentacji własnego numeru (CLIR), usługę „Zadzwoń do mnie” oraz możliwość wysyłania SMS-ów na numery stacjonarne.
źródło: virginmobile.pl