6 września wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki GRAPHITE pod hasłem „MOC W TWOICH RĘKACH”. Towarzyszące rebrandingowi działania obejmują telewizję i internet.
W ramach kampanii TV zostanie wyemitowanych ponad 5.000 spotów o długości 20 sekund. Emisja reklam marki potrwa do 29 września 2013. Spoty pojawią się w blokach reklamowych stacji ogólnopolskich oraz kanałów tematycznych optymalnie dopasowanych do grupy docelowej. Szacunkowy zasięg kampanii to ok. 4.000.000 odbiorców – poinformował Daniel Szafulera Dyrektor Marketingu Grupy Topex, który odpowiada za realizację kampanii.
Równolegle, do końca grudnia 2013, prowadzone będą działania w Internecie: spoty GRAPHITE pojawią się przed filmami w serwisie YouTube, a poszukujący elektronarzędzi natrafią na linki sponsorowane oraz banery w porównywarkach cenowych. Kampanię będą wspierać bezpośrednie działania komunikacyjne: mailingi produktowe, porady eksperckie i akcje testowe na forach internetowych. Całość kampanii uzupełnia nowa strona internetowa marki oraz działania PR.
Autorem kreacji spotu TV jest agencja kreatywna What. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.
Więcej informacji na http://www.graphite.pl/ i http://www.grupatopex.com/. Już teraz spoty reklamowe można zobaczyć na kanale YouTube marki GRAPHITE i Grupy Topex.
źródło: mat. pras.


