SalesTube, agencja należąca do największej niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 wspólnie z rosyjskim partnerem, Artox Media, polska agencja rozwija filię one stop shop dla e-commerce w Rosji.
Oddział SalesTube w Moskwie to kolejny krok w dwuletniej współpracy z rosyjskim partnerem, agencją digitalową Artox Media. Dotychczasowa kooperacja w obszarze Paid Social, zostaje rozszerzona o kompetencje w ramach Google Marketing Platform. Za rozwój biznesu na rynku wschodnim odpowiada Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube oraz Bartosz Krzewski, COO Group One Media.
“W obszarze technologii i danych SalesTube współpracuje z podmiotami z blisko 20 krajów europejskich. Rynek rosyjski był dla nas naturalnym wyborem na otwarcie nowej filii ze względu na jego dynamikę wzrostu oraz bliską współpracę z Artox Media. SalesTube w Rosji to połączenie naszego doświadczenia w obszarze GMP z kompetencjami rosyjskiego Partnera, jego ugruntowaną pozycją i znajomością rynku” – tak decyzję o otwarciu filiii w Rosji komentuje Joanna Czekaj.
SalesTube łączy najsilniejsze kompetencje performance marketingowe z kompleksowym wsparciem dla sklepów e-commerce. Od lipca 2018 roku agencja jest oficjalnym Sales Partnerem w programie Google Marketing Platform, który usprawnił dotychczasowe narzędzia oraz zmienił podejście do resellerów technologii DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite. Obecnie SalesTube jest także jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w Polsce i agencją z tytułem Google Analytics Certified Partner, potwierdzającym najwyższe kompetencje analityczne. Doświadczenie zespołu SalesTube, który już dziś ma na swoim koncie blisko 200 sprzedanych licencji na 17 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii GMP/DoubleClick dla klientów wewnętrznych, potwierdza także największa liczba specjalistów z certyfikatem trenerów Display&Video 360, najbardziej zaawansowanej i kompleksowej platformy (DSP). Aż 4 spośród 24 trenerów w Europie reprezentuje właśnie SalesTube, który jest także liderem regionu CEE pod względem liczby zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional.
Partnerem SalesTube w Rosji jest Artox Media, agencja marketingu digitalowego zatrudniająca blisko 150 specjalistów. Rozwinięta infrastruktura w postaci 14 oddziałów i doświadczenie w obsłudze 600 klientów przy 2000 projektach na rynku rosyjskim i kazachskim będą silnym wsparciem dla rozwoju filii polskiego one stop shop dla e-commerce za wschodnią granicą.