Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Większy zespół 180heartbeats + JUNG v MATT 

Anna Stolarz dołączyła do działu client service agencji 180heartbeats+JUNG v MATT. Katarzyna Pereta została motion designerem w dziale design, a team social media zyskał nowego junior community managera – Maksa Gronowskiego.

Anna Stolarz w dziale obsługi klienta została account manager. W reklamie pracuje od ośmiu lat, w agencjach takich jak: The & Partnership, Publicis, McCann WorldGroup, Syzygy oraz Walk Creative. Koordynowała projekty dla Toyota Motor Poland, KFC Polska, Orange, Sony Centre, Nutricia Poland, PZU SA, czy BOŚ Bank. Były wśród nich także kampanie 360 realizowane nie tylko w Polsce, ale także na innych europejskich rynkach.

Katarzyna Pereta z branżą związana jest od sześciu lat. Doświadczenie zdobywała w domu produkcyjnym Foszer Sawicki i studiu animacji K&C Media Group. Specjalizowała się w animowanych explainer video i postprodukcji.

Maksymilian Gronowski tworzeniem contentu zajmował się wcześniej w 366 Concept. Zawodowo zajmuje się również fotografią, a w portfolio ma projekty dla takich marek jak Cropp, Converse, czy Galeria Dominikańska. Dwa lata z rzędu jego zdjęcia były wyróżniane w Ogólnopolskim Konkursie Fotograficznym To Dobry Konkurs w kategorii portret.

Dodaj komentarz