w ,

Shadu Baba’o’Baba powraca w wersji online

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.

Historie przedstawione w spotach, zgodnie z hasłem kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”, mają w przewrotny sposób prowokować widzów do zastanowienia się nad rozpoczęciem poszukiwań nowej, lepszej pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl.

Kampania wystartowała 22 marca br. i będzie prowadzona w mediach społecznościowych do początku maja. Łącznie planowana jest emisja kilkunastu spotów. Do tej pory opublikowano pięć odcinków: Napiecie, Podtopienie, Edukacja, Jądro, Sesja energetyzująca z guru Shadu Babą’o’Babą.

Za przygotowanie konceptu i produkcję spotów odpowiada agencja Scholz and Friends. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się Zespół ds. promocji online Grupy Pracuj.

Youtube

YouTube może stracić 750 mln dol. przez bojkot reklamodawców

Ben jerry lody

180heartbeats + JUNG v MATT wprowadza markę Ben & Jerry’s