Autorzy popularnych blogów: Alina Rose, Kasia Gandor, Stay Fly oraz Czas Gentlemanów 7. września na 24 godziny wyłączyli swoje blogi. O tym, co robią, kiedy nie ma ich na blogu oraz jakie są ich sposoby na bycie off informują czytelników w specjalnie przygotowanych materiałach video.
Wydarzenie jest jednym z kluczowych działań w ramach kampanii tołpa:off, projektu który marka realizuje w social media w celu pokazania, jakie wartości oprócz pielęgnacji są dla niej ważne. W towarzyszącym akcji haśle „nasze off jest nowym on” nie chodzi wcale o wyłączanie się ze świata wirtualnego, a o rzeczową dyskusję na temat jakości życia, świadomego podejmowania decyzji oraz poddawania się presji i oczekiwaniom innym.
Wygaszenie blogów to jednocześnie niestandardowa forma zaproszenia do konkursu wszystkich klientów marki. Pod hasztagiem #tolpaOFF w dedykowanym serwisie www.tolpa.pl/off będzie można dzielić się swoimi sprawdzonymi sposobami na wyłączenie się i życie w wersji unplugged.
Dotychczasowe działania wchodzące w skład projektu tołpa:off to sposób na powiedzenie o tym, jaka jest tołpa. Rosnące zaangażowanie na oficjalnym profilu marki oraz przychylne komentarze użytkowników pokazują, że niestandardowe akcje w social media z udziałem blogerów to trafiony pomysł na opowiedzenie o tożsamości marki głosem innych.