w ,

Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę BOŚ 

Dom mediowy Value Media należący do największej w Polsce grupy komunikacyjnej Group One, wygrał przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska . Wraz z SalesTube, agencją one stop shop dla e-commerce, spółki będą odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline, a także analitykę i działania z obszaru marketing automation. Zespołem dedykowanym do współpracy z klientem pokieruje Iga Wachowicz, New Business & Communication Director w Value Media.

BOŚ działa na polskim rynku od ponad 29 lat. W tym czasie przeznaczył blisko 22,1 mld zł  na finansowanie przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska. Łączna wartość proekologicznych inwestycji zrealizowanych dzięki wsparciu banku przekroczyła 51,7 mld zł . Jego wyjątkowa, prośrodowiskowa misja skutecznie łączy biznes i ekologię. Bank prowadzi innowacyjne inwestycje z wszelkich dziedzin ochrony środowiska, w tym odnawialnych źródeł energii, zagospodarowania i przetwarzania odpadów czy przedsięwzięć z obszaru efektywności energetycznej, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego. 

Przez najbliższe dwa lata rozwojem biznesowym Banku Ochrony Środowiska zajmą się spółki należące do Group One – dom mediowy Value Media i agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube. Kompleksowa obsługa mediów online i offline obejmie doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów, a także prace związane z kreacją, paid social czy SEM.

Umowa została podpisana na 2 lata. Współpraca spółek Group One z bankiem rozpocznie się w kwietniu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

#ZostańWDomu – jak mieszkańcy trzech europejskich państw ograniczają rozprzestrzenianie się koronawirusa

Glovo stosuje „bezkontaktową” dostawę