w ,

VML Poland i IKEA przedłużają współpracę

Vml poland ikea

VML i IKEA przedłużają trwającą od 2018 roku współpracę. VML w dalszym ciągu będzie kluczową agencją obsługującą tego klienta w Polsce.

Od 2018 roku VML odgrywa kluczową rolę w opracowywaniu i wdrażaniu kompleksowych kampanii dla IKEA – od planowania strategicznego i kreatywnego, po produkcję i wdrożenie w poszczególnych kanałach komunikacji.

Przedłużenie umowy zapewnia kontynuację współpracy VML i IKEA w 2025 roku. Kluczowym obszarem w nadchodzącym roku będzie dalszy rozwój i działania w ramach platformy komunikacyjnej Hej IKEA, opracowanej i wdrożonej przez VML w 2023 roku.

Długoterminowa współpraca pozwala nam budować wzajemne zaufanie i głębokie zrozumienie potrzeb klienta przez agencję, co przekłada się na rozwój kompetencji oraz zdolność do dynamicznego reagowania na wyzwania zmieniającego się rynku. Karolina Szabłowska, Marketing Communication Manager, IKEA

Współpraca z IKEA to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że działania realizowane przez nas dla Klienta już od siedmiu lat spotykają się z uznaniem. Wierzymy, że długoterminowe relacje budowane na zaufaniu i wspólnych wartościach są kluczem do tworzenia rozwiązań, które przynoszą najlepsze rezultaty dla marki. Natalia Krzyśków, Managing Partner, VML

Kampanie realizowane przez VML dla IKEA zdobyły dotychczas niemal 30 nagród branżowych na takich festiwalach, jak: KTR, Effie, Innovation, Kantar Creative Effectiveness Awards, Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow i Złote Spinacze. W 2024 roku kampania IKEA ODZYSKIWACZE PRZESTRZENI została nagrodzona przez Kantar w kategorii TV: TOP15 konkursu Kantar Creative Effectiveness Awards 2024, natomiast za zgłoszenie MISIOWY RTM został przyznany Srebrny Miecz KTR w kategorii ONLINE – REAL TIME COMMUNICATION.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Aktualność recenzji

Jak aktualność recenzji wpływa na zakupy online [raport]