w

Hej! IKEA. Czym jest lepiej pomyślany dom? IKEA rusza z nową komunikacją

Lepiej pomyślany dom

Hej, marketerzy! Co oznacza „lepiej pomyślany dom” dla ikea? To dom, który jest zorganizowany, funkcjonalny i pełen osobistego charakteru.

Ikea właśnie poinformowała o swoim najnowszym kierunku w komunikacji, a wiemy już, że ich główny focus będzie na przechowywaniu i organizacji przestrzeni w domu. Kampania „Lepiej pomyślany dom” pojawi się w formie 15 spotów wideo, w których zobaczymy rozwiązania na typowe domowe wyzwania.

Co oznacza „lepiej pomyślany dom”?

Nowe hasło nawiązuje bezpośrednio do długofalowej strategii komunikacyjnej, jaką rozpoczynamy, aby opowiadać o naszych rozwiązaniach dla lepszego domu. W tym roku chcemy mówić o tym, że lepszy dom, to taki, gdzie panuje porządek i dobra organizacja, ale taka skrojona pod nas. To dom, gdzie jesteśmy sobą, gdzie czujemy się dobrze, ponieważ jesteśmy otoczeni przez przedmioty, które nie są przypadkowe. I co najważniejsze, dom „idealny”, nie musi być idealny, musi być dla nas. W naszym badaniu IKEA Życie w domu 2022, aż 79% Polek i Polaków wskazało dom jako źródło frustracji, szczególnie ze względu na bałagan i brak miejsca do przechowywania. Dlatego w pierwszej odsłonie nowego formatu komunikacji z klientami, który zostanie z nami przez następne lata, IKEA będzie dzielić się eksperckimi rozwiązaniami w dziedzinie sprytnych rozwiązań na przechowywanie. Katarzyna Piwowarczyk, Dyrektorka Marketingu w IKEA Retail w Polsce

hej! to nowy sposób na interakcję z klientem

Ikea wprowadza również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – „Hej! IKEA”. To formuła ma być tak samo wszechstronna, jak „Hey” u Siri czy „Hi!” u Google. „Hej! IKEA” będzie od teraz towarzyszyć firmie w komunikacji w sklepach, online i w kampaniach marketingowych.

„W naszej nowej komunikacji będziemy zaczynać zawsze od Hej! żeby otworzyć rozmowę z klientem,” dodaje Piwowarczyk.

Gdzie zobaczysz kampanię?

Oprócz TV i digitalu, kampania będzie również obecna w prasie i na nośnikach outdoorowych. Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja VMLY&R, a produkcją wideo zajął się dom produkcyjny Spokój.

Tak więc, jak widać, IKEA nie tylko chce, żebyśmy żyli „lepiej pomyślanie” w domach, ale też chce być z nami na każdym kroku – od sklepu po media społecznościowe. Czas pomyśleć o domu na nowo, prawda?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Regina

Regina i Cut The Mustard zbijają high five na Tiktoku

Jak dotrzeć do pokolenia z

Jak dotrzeć do pokolenia Z? Szczegółowy raport od Super Awesome