w ,

Walk Creative dla Fundacji DKMS

Walk creative

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej kampanii społecznej dla Fundacji DKMS – organizacji non-profit, zajmującej się walką z nowotworami krwi i innymi chorobami układu krwiotwórczego.

Misja fundacji koncentruje się na znalezieniu dawcy dla każdego pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych lub szpiku.

Zadaniem agencji jest przygotowanie nowej kampanii społecznej, która będzie uświadamiać, że pacjenci z nowotworami krwi nadal – pomimo już ponad 2 mln zarejestrowanych potencjalnych dawców w Polsce – potrzebują i szukają zgodnych dawców szpiku, ponieważ jest to dla nich często jedyna szansa na pokonanie choroby.  Efekty współpracy będzie można zobaczyć już we wrześniu. Kampania obejmie komunikację w telewizji, digitalu, outdoorze oraz w kanałach social media. Walk Creative odpowiada zarówno za stworzenie koncepcji kreatywnej, jak i realizację kampanii. 

„Jesteśmy niezwykle dumni, że Fundacja DKMS zdecydowała się na wybór naszego konceptu. Wierzymy, że dobrze zaprojektowana komunikacja ma moc zmieniania postaw i zachowań ludzi. To dla nas tym ważniejszy projekt, że kampanie z prawdziwą misją społeczną są od początku działania Grupy Walk w jej DNA.” – powiedziała Olga Chełchowska, Account Director z Walk Creative


 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Konkurs

40 tys. złotych za filmik nagrany smartfonem? Tylko w konkursie XMAGE Awards

Zenith

5. edycja kampanii „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”