w

Walk zdradza wiek Krzysztofa Ibisza w kampanii dla Vision Express

Krzysztof ibisz wiek

Wystartowała kampania wspierająca kolejną już edycję promocji marki Vision Express „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Twarzą najnowszej kampanii został prezenter Krzysztof Ibisz. Działania obejmują spoty reklamowe w telewizji i w radiu, kampanię digital, reklamy prasowe oraz BTL. Za przygotowanie kampanii oraz obsługę PR i social media odpowiada Walk, a zakupu mediów dokonał MullenLowe Mediahub.

Sieć salonów optycznych Vision Express rozpoczęła nową promocję konsumencką „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”, w której przy zakupie okularów korekcyjnych klienci otrzymują zniżkę wynoszącą tyle zł, ile mają lat. Dodatkowo doliczany jest do tego rabat 100 zł.

Do udziału w kampanii został zaproszony Krzysztof Ibisz, który poprzez żartobliwy scenariusz spotu zdradza, ile ma rzeczywiście lat. Inspiracją do przygotowania koncepcji spotu były pojawiające się w mediach spekulacje związane z faktycznym wiekiem prezentera. W spocie reklamowym Ibisz decyduje się na zakup nowych okularów korekcyjnych. Dzięki promocji otrzymuje solidny rabat, a wprawny obserwator dowiaduje się ile ma lat. W kampanii dla Vision Express Ibisz pokazuje dystans do swojego wieku i poczucie humoru.

Kampania będzie prowadzona w całej Polsce, a spoty reklamowe pojawią się m.in. na antenie TVN, Polsatu czy TVP. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów telewizyjnych i radiowych oraz działania BTL odpowiada Walk Creative. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi Walk Digital. Za obsługę PR, w tym przygotowanie artykułów sponsorowanych i informacji prasowych, odpowiada Walk PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Content marketing

Content marketing – weźmy słowa na tapet

Ebay polska

Program partnerski eBay teraz także w Polsce