w

5. edycja kampanii „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”

Zenith

Piąta edycja kampanii „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” marki Żubr Kompanii Piwowarskiej koncentruje się na zwróceniu uwagi na zagrożone gatunki zwierząt w Polsce. Tym razem wizerunki rysia, niedźwiedzia, łosia i wilka zastąpią ikonicznego żubra na etykietach butelek i puszek. Kampania wprowadza także nowość w postaci kodów QR na opakowaniach, które przeniosą konsumentów na stronę jednej z akcji.

Działania te są częścią szeroko zakrojonej inicjatywy mającej na celu ochronę zagrożonych gatunków oraz edukację społeczeństwa w zakresie odpowiedzialności za przyszłość polskiej przyrody. Kampania będzie realizowana we współpracy z Instytutem Biologii Ssaków Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacją Dziedzictwa Przyrodniczego i obejmuje różne materiały promocyjne oraz współpracę z wybranymi sieciami handlowymi.

 – Partnerami tegorocznej akcji są organizacje, z którymi współpracujemy od lat, bo widzimy korzystny wpływ dla całego ekosystemu we wspólnych działaniach. Cieszy nas też silne poparcie konsumentów dla inicjatyw Funduszu Żubra. Również w tym roku liczymy na ich zaangażowanie – zdradzę, że w jednej z akcji będzie to kluczowa kwestia – zapowiada Mateusz Wietrzyński, junior brand manager Żubra.

Od 2019 r. marka Żubr w ramach powołanego w tym celu Funduszu Żubra wspiera działania organizacji ekologicznych, jednostek państwowych oraz naukowych.  Podczas ubiegłorocznej kampanii Fundusz Żubra wsparł projekt Fundacji Dziedzictwa Przyrodniczego tworząc 50 mikrorezerwatów i zabezpieczając 15 h wiecznych lasów na terenach Polski Wschodniej oraz włączył się w projekt Polskiego Towarzystwa Ochrony Przyrody „Salamandra” przywracający populację susła moręgowanego.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i w mediach społecznościowych, a także z udziałem influencerów – przyjaciół Żubra. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, media zaplanował i zakupił Zenith.


  1. Iga Świątek x Porsche
  2. Od Ciebie zależy, którą wersję siebie karmisz – postaw na tę fajną i poznaj swoje prawa! Rocketjobs.pl z nową kampanią
  3. Dziewczynki mogą wszystko x LEGO

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Walk creative

Walk Creative dla Fundacji DKMS

Kampania delia

Nowa kampania Delia