Agencja Walk Creative rozczpoczęła współpracę ze spółką PayEye, która wprowadziła pilotażowo niezwykłą usługę, unikalną nie tylko na terenie naszego kraju, ale też całego świata. Jest to system płatniczy oparty o biometrię tęczówki oka. Walk Creative odpowiada za obsługę komunikacyjną marki oraz produktów PayEye.
Współpraca pomiędzy Walk Creative, a PayEye rozpoczęła się w maju br. W jej zakres wchodzi doradztwo komunikacyjne, realizacja kampanii marketingowych, produkcja reklamowa i inne działania związane ze strategią komunikacji PayEye.
Spółka PayEye działa pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego, a swój system płatności opiera na identyfikacji tęczówki oka. Jest to najskuteczniejsza metoda identyfikacji człowieka ze wszystkich istniejących metod biometrycznych. Fintech, jako pierwszy na świecie wprowadził płatność okiem do komercyjnego zastosowania. Pilotaż prowadzi aktualnie we Wrocławiu.
Agencja Walk Creative została wybrana w wyniku rozpisanego przetargu na działania reklamowe.
W Walk Creative specjalizujemy się głównie w komunikacji prowadzonej dla firm z branży retail, która w oczywisty sposób związana jest z procesem płatności, dzięki czemu temat jest nam wyjątkowo bliski. Możliwość wspierania tak rewolucyjnego startupu i bycie tak blisko rozwijania systemu, który jeszcze do niedawna wydawał się możliwy jedynie w futurystycznych filmach to arcyciekawe wyzwanie – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.