w ,

Warsaw Creatives wygrywa przetarg na aktywację influencerską dla marki VISTULA

Vistula z warszaw creatives

Agencja Warsaw Creatives została zwycięzcą przetargu na przeprowadzenie akcji z udziałem influencerów, która miała na celu wsparcie kampanii marki Vistula AW MAN pod hasłem „Discover Yourself”. W ramach tej inicjatywy, sześć charakterystycznych osobowości z różnych środowisk, zawodów i z różnymi życiowymi zainteresowaniami wzięło udział w wyzwaniu, mającym na celu spróbowanie czegoś nowego i przekroczenie własnych ograniczeń.

Kampania Vistuli pod hasłem #DiscoverYourself zachęca mężczyzn do szukania i rozwijania swoich zainteresowań; pokazuje, jak można realizować pasje we własnym, niepowtarzalnym stylu oraz jak moda towarzyszy w codzienności. Zadaniem agencji było przygotować aktywację, która pozwoli dotrzeć do młodszego odbiorcy poszerzając grupę docelową zgodnie ze strategią marki Vistula i opowie o istocie kampanii w nowy i zaskakujący sposób. 

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez (@rafal_jonkisz)

Udało się tego dokonać dzięki kreatywnemu pomysłowi i świetnemu doborowi influencerów, którzy ze swoimi wyjątkowymi pasjami, pozytywną energią i radością z życia najlepiej pokazują przekaz naszej kampanii – w pasji najważniejsze jest podejmowanie nowych wyzwań i przekraczanie własnych granic, ale zawsze w zgodzie ze sobą. Taka jest też marka Vistula. – mówi Jagoda Bugaj, dyrektor marketingu marki Vistula.

Sześciu niezwykłych mężczyzn zaproszono do spróbowania czegoś nowego. Czegoś, czego jeszcze żaden z nich nie miał okazji przeżyć, choć może się wydawać, że nie da się ich już niczym zaskoczyć. 

Dzięki Warsaw Creatives i marce Vistula influencerzy mieli szansę wypróbować się po raz pierwszy w locie akrobacyjnym samolotem z prędkością ponad 300km/h pod opieką mistrza świata w akrobatyce lotniczej Macieja Pospieszyńskiego. W akcji wzięli udział: ambasador kampanii Vistuli, akrobata i skydiver Rafał Jonkisz (@rafal_jonkisz) oraz influencerzy Victor Borsuk (@victorborsuk), Artur Golec (@artgolec), Krzy Krzysztof (@krzy.krzysztof), Piotr Skowyrski (@izaklive) i Paweł Marciocha (@gdziestybyl)

Czujemy się wyróżnieni, że to my mogliśmy realizować tę kampanię i że klient zaufał naszym niestandardowym pomysłom. Tym bardziej, że główne przesłanie kampanii jest o odwadze i poszukiwaniu nowych i nieoczywistych form, więc mogliśmy dać się nieco ponieść fantazji. – mówi Patricia Smoleń, Influencer Marketing & Relations Director. 

Dobór influencerów do aktywacji nie był przypadkowy, bowiem marka od lat zachęca do szukania wolności i niezależności, przekraczania własnych granic i wychodzenia ze schematów. Mężczyzna Vistuli wie czego chce i odważnie po to sięga – podobnie jak wszyscy zaproszeni do akcji influencerzy, którzy pomimo różnego pochodzenia łączy odwaga i ciekawość świata. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Billboard

Politycy dali zarobić firmom z branży reklamowej. Dzięki kampanii wyborczej przychody wzrosły o 25%

Spotify wrapped 2023

Spotify Wrapped 2023 już jest! Czego słuchałeś w 2023?