w

Spotify Wrapped 2023 już jest! Czego słuchałeś w 2023?

Spotify wrapped 2023
Spotify Wrapped 2023

Spotify zapewnia użytkownikom indywidualnie dostosowane doświadczenia, publikując rankingi najpopularniejszych utworów, artystów i podcastów słuchanych w 2023 roku.

Każdego roku Spotify wprowadza nowe funkcjonalności, dzięki którym Wrapped każdego słuchacza jest jeszcze bardziej interesujące i unikalne.

Spotify wrapped 2023 już jest! Czego słuchałeś w 2023?

Nowością w tym roku jest opcja “Ja w 2023″, pozwalająca dowiedzieć się, którą z 12 muzycznych osobowości, na podstawie historii odtwarzania, jesteśmy. Kolejnym dodatkiem jest Sound Town. Na podstawie danych, Spotify dopasuje nas do miasta, którego mieszkańcy mają najbardziej spójny z naszym gust muzyczny.

Ci, którzy uwielbiają funkcję Blend będą mogą tworzyć playlisty ze znajomymi i ich wynikami podsumowania. Co więcej, użytkownicy zyskają, w ramach Wrapped, możliwość otrzymania wiadomości wideo od tysięcy ulubionych artystów.

Spotify wrapped 2023 Spotify wrapped 2023 Spotify wrapped 2023

Spotify wrapped 2023


  1. OpenAI tworzy pierwszy marketplace My GPTs
  2. Najlepsze kampanie marketingowe na TikToku
  3. Google wprowadza notatki w wynikach wyszukiwania. Początek wielkich zmian w wyszukiwarce?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Vistula z warszaw creatives

Warsaw Creatives wygrywa przetarg na aktywację influencerską dla marki VISTULA

Allegro ddb warsaw

Agencja DDB Warsaw wygrała przetarg na strategiczną i kreatywną obsługę Allegro