WhitePress rozszerza swoją obecność na ponad 30 zagranicznych rynkach, w tym na rynku Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej (MENA).
Decyzja ta jest odpowiedzią na prognozowany wzrost wydatków na marketing cyfrowy w regionie MENA do 8 mld dolarów do 2024 r. i fakt, że prawie 8 na 10 mieszkańców tego regionu będzie korzystać z usług online. W 2021 roku Zjednoczone Emiraty Arabskie były czwartym najatrakcyjniejszym rynkiem dla agencji marketingowych, co dodatkowo podkreśla potencjał regionu. WhitePress umożliwia zamówienie publikacji na ponad 200 portalach z regionu MENA, rozszerzając swoje zasięgi na te obiecujące rynki.
Wejście do krajów z obszaru MENA jest dla nas ważnym krokiem na drodze do jeszcze większego rozwoju platformy, w szczególności, że obserwujemy wzrost inicjatyw w dziedzinie marketingu cyfrowego, zwłaszcza w krajach takich jak Arabia Saudyjska czy Katar. Szacuje się, że w tym roku liczba użytkowników, korzystających z usług online, ma wzrosnąć do blisko 80 proc, co oznacza, że państwa z regionu MENA staną się czwartym rynkiem internetowym na świecie, biorąc pod uwagę jego wielkość – komentuje Tomasz Domański, Dyrektor ds. ekspansji międzynarodowej, WhitePress.