Nagrodę główną Filmteractive Market 2017 (8 000 pln), sfinansowaną ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zdobył projekt Wykreślona Warszawa. Jurorzy przyznali również wyróżnienia – zdobyły je projekt Run Like Hero oraz Wirtualny przewodnik dla osób z autyzmem nagrodzone zaproszeniami na MIPTV 2018.
Hicran Lefort (MIPTV)
Michał Kramarz (Google)
Kuba Dudek (SpeedUp Venture Capital Group)
Tomasz Kowalczyk (Bluesoft Ventures & Hardgamma Ventures)
Dorota Kosmicka (ATM Group S.A.)
Anna Iller (Allegro Group)
Rafał Baran (4Fun Media S.A.)
Dawid Marcinkowski (The Kissinger Twins)
Magdalena Drozdowska (Deloitte Digital)
Michał Jaskulski (Black Red White)

W pierwszym etapie, na podstawie przesłanych formularzy, wybranych zostało 8 najlepszych projektów, które później prezentowano podczas Filmteractive Market w specjalnie przygotowanej, ogólnodostępnej Strefie Innowacji podczas Europejskiego Forum Gospodarczego w Łodzi. Na drugim etapie, podczas łódzkiej edycji festiwalu Filmteractive eksperci mogli zadawać dodatkowe pytania w trakcie sesji pitchingowych, pozwalające im finalnie wybrać zwycięzców.
Filmteractive Market to wyjątkowe wydarzenie, które w tym roku odbyło się już po raz piąty. Na targi treści interaktywnych i crossmedialnych zgłaszane są innowacyjne projekty Virtual Reality, Augmented Reality, Mixed Reality, filmowe lub z obszaru interaktywnej rozrywki, gier czy digital content. Spotykają się na nich nie tylko twórcy, ale i przedstawiciele przemysłów kreatywnych, mediów, funduszy inwestycyjnych, a także marketerzy zainteresowani kupnem ciekawych rozwiązań technologicznych. Najważniejszym celem Filmteractive Market jest wyłonienie i wsparcie młodych twórców, jak i ułatwienie ich pomysłom nie tylko dotarcia do rzeszy odbiorców, ale przede wszystkim finansowego sukcesu na branżowym rynku.